Terug naar overzicht
Hey Kim,Volgens onze Belgische traditie zou het als volgt moeten.Voor je getrouwd bent rijdt de suite eerst dus dat zijn getuigen met partners dan broes en zussen dan ouders en schoonoudersde bruidegom en zijn moeder samen en de bruid met haar vader samen in een wagen.Dat is ook de volgorde die je gebruikt om de kerk binnente gaan.Eenmaal getrouwd rijdt het getrouwde paar samen in een wagen en als eerste.Hoe jullie het nu zelf doen van de gemeente naar de kerk kunnenn jullie zelf kiezen maar ik zou opteren dat jij met je vader in de wagen als laatste toekomen en je schoonmoeder met jouw ventje als voorlaatste.Jullie kunnen natuurlijk ook samen in een wagen zitten das geen probleem.Zo heb je een wagen met getuigeneen wagen met broers en zussen afhankelijk van het aantal kunnen dat 2 of 3 of meer wagens zijn dan de ouders niet allemaal dus en dan het bruidkoppel met haar vader en zijn moeder.Ik denk dat het zo iets moet zijnBij het weg rijden van de kerkwordt het wagen bruidskoppelwagen ouders wagen breors en zussenwagen getuigen.Hopelijk geraak je er uit en vesta je mijn uitleg een beetjegroetjes ELine05/09/2008
hey Kim!waauw geniet van de Maserati!Prachtwagens! wij hebben er lang naar gezocht, maar met borgstelling enzo werd dit echt onbetaalbaar!Bij ons is het als volgt gegaan:Mijn man werd bij zijn ouders thuis opgehaald door de ceremoniewagen. Wij hadden een oldtimerbus waarin het gevolg zaten. Samen met mijn man werden dus in de bus zijn ouders, zijn zus en partner en onze getuigen verzameld.Daarna reden de auto en de bus tot bij mij thuis en werd ik opgepikt voor in de auto met mijn man. en werden mijn ouders en mijn zus en broer opgepikt om mee in de bus te zitten.Ik veronderstel dat als je allemaal apparte auto"s neemt dat de mensen dan per koppel in de auto's kruipen?