Terug naar overzicht
Als ik mocht kiezen zou ik toch koen en Sarah nemen Vind het mooier dan PrinceSucces met de voorbereidingenGroetjes Nathalie
WIj hadden dit liedje genomen in de kerk, en moet zeggen dat het voor iedereen op dat moment toch vrij emotioneel werd.groetjes Kelly
Ik denk op zich dat het liedje van koen en sarah mooier aansluit bij een huwelijk. En ik vind het ook een mooier liedje.Succes met kiezenGroetjesMandy -x-
Ja, you are the reason van Sarah en Koen is een prachtig liedje en heel toepasselijk! Ga ervoor!Groetjes, Lien 30/08/08
Wij nemen dit als intredelied in de kerk. Echt mooi!!!Heidi 12/07/2008
Wij hadden ook eerst You are the reason in gedachten als openingsdans. Maar doordat dit een weense wals is, en we daar nog niet echt goed in zijn hebben we uiteindelijk "When I need you" gekozen" (een trage wals).Maar You are the reason gebruiken we wel in de kerk. Ik kan me geen huwelijk indenken ZONDER You are the reason!GroetjesKelly(nog 7 dagen!)
Wij twijfelen tss you are the reason en tss from this moment van shania twain.Dus heb ik you are the reason al zeker genomen voor in de kerk,de tekst is gewoon prachtig!!!Grtz sarah