Terug naar overzicht
Hallo Annelies,Ook voor ons is het morgen de grote dag!Ik ben eigenlijk wel zenuwachtig, ik heb de laatste 3 nachten nog maar weinig geslapen, ondanks ik weet dat alles in orde is en tot in de puntjes is voorbereid.En hopelijk blijft de regen uit tot 's avonds zoals ze voorspellen.Ik wens jullie een schitterende huwelijksdag en geniet van alle momenten!!Vele groetjes, Inge
GENIET ERVAN !!!Groetjes,Jill
Proficiat voor morgen alvast, mijn haartjes op mijn armen komen recht als ik je berichtje lees. Ik heb nog 21 dagen op mijn tellerke staan en ik ben hyper nerveus. Kmoet je bewonderen dat je er zo kalm bij blijft.Doe dat goed morgen geniet van je dag en breng een verslagske uit heGroetjes en een dikke proficiatNathalie
Ik heb de dag voor ons huwelijk helemaal niet geslapen, was terug een nachtje in het ouderlijk huis gaan slapen en dat was sowieso al even terug wennen. Maar ik heb toch kunnen genieten van mijn mooiste dag en ben blijven doorgaan tot de dag erna om 8u s'morgens en dan weer om 11u opgestaan, dus slaap had ik echter niet nodig hoor.Probeer gewoon te genieten vanaf het moment dat je uit je bed stapt want het gaat allemaal zo snel dat het zo weer voorbij is, maak je vooral nergens zorgen mocht er iets verkeerd lopen, dat komt automatisch allemaal op zen pootjes terecht. En geniet enorm van de aandacht die je krijgt, het is tenslotte jouw dag.Groetjes en geniet ervan Kellyondertussen 237 getrouwd
Annelies en Inge,aan allebei een fantastische huwelijksdag toegewenst morgen!
Hey, yup, we' getting married in the morning!! Ik ben wel nerveus hoor, slaap ook al slecht, maar heb er ook keiveel zin in :) Jammer genoeg heb ik enorme keelpijn en een hoest, hoop dat dat tegen morgen wat beter is :) Leven de keelpillekes anders ;) Maar alleszins, aan de medebruidjes voor morgen, veel plezier ook & tot na de huwelijksreis hé!CheeriosCathy