Terug naar overzicht
hoi ,wees gerust bij mij gaat het net hetzelfde...maak een boodschappenlijstje op dat maakt een groot verschil!!!zo doe ik het nu...bij ons zijn het nog 14 daagjes...dus een weekje vroeger!!! ik probeer kalm te blijven...maar lukt me eigelijk ook niet zo goed. straks om twee uur moet ik mn jurk nog eens gaan passen...spannend hé die laatste dagen brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!veel succes!!!06-06-2008
Ik heb voordien ook super gestressd rondgelopen, maar de dag zelf is heel goed zonder stress gegaan. Ik heb ontzettend genoten en heb mijn zenuwen thuis kunnen laten.Groetjes,Diane6 dagen getrouwdelisadiana1@hotmail.com
Dag Nathalie,Bij mij nog 8 dagen op de teller. 'k Moet zeggen dat het nu erger is met de zenuwen dan een paar weken terug. Begon me als een echte Bridezilla te gedragen. Maar stillekes aan ebben de zenuwen wel weg, als je merkt dat alles écht wel bijna in orde is.Good luck nog!Groetjes,An
Ik bedoelde dus eigenlijk dat het een paar weken terug erger was als nu. Stress precies toch nog niet helemaal onder controle ...An