Terug naar overzicht
Sylvie, wat leuk dat je dit komt schrijven.Ik wens je vandaag een fantastische dag toe! Het weer zit ook redelijk mee, dus das ook al een pluspunt.GENIET!Patricia01-08-08
Veel geluk en toffe dag toegewest voor mij is het nog een weekje wachten. Groetjes Ann
Veel geluk voor vandaag. Het zonnetje is al zeker van de partij. Maak er een dag van om nooit te vergeten!Dikke proficiatDiane6 dagen getrouwd...elisadiana1@hotmail.com
Geniet ervan!!!Maak er de mooiste dag van je leven van:-))lieve groetjes,Nathalie
Toevallig niet Sylvie uit Oostende?In elk geval, proficiat en nog véél leuke jaren samen gewenst hé! Hopelijk heb je er ook superveel van genoten, net als ik vorige week!Natacha16 mei 2008
yooow,yep, das ik :-)alvast bedankt voor de reacties. Ik had er stiekem hoge verwachtingen van en die werden vervuld en nog veel meer. Koetsen die ons kwamen afhalen( waarvan ik niks van wist) receptie op een boot van Oostende voor Anker, en een superfeestje met after party met een zwaar rock en roll gehalte. deze nacht vertrekken we op voyage dus moet nog één en ander inpakken. natacha, idem voor jou :) c yadikke lieve zoenen,Snoepie en boursintje