Nu Online
Momenteel zijn er 411 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

17 mei 08

23-5-2008 12:03:02
Hier mijn verslagje van vorige zaterdag:

Het was een perfecte droomdag... en de eieren naar de Clarissen hebben gewerkt!!! Het was droog op de momenten dat het niet mocht regenen!!

7:15: het is zover, mijn dochter en ik gaan naar de kapper. Om 8.15 stappen we buiten. Ik ben heel tevreden met mijn kapsel.
Nu richting mijn ouders, waar we nog even genieten van een ontbijtje, daarna is het tijd om me te schminken.
Iedereen begint nu wel zo’n beetje rond te lopen als een kip zonder kop. We zijn met vieren om ons klaar te maken en dat is niet zo simpel blijkt.
Toch nog even stressen omdat de fotograaf verloren is gereden!!
Uiteindelijk na tien minuten met hem aan de telefoon gehangen te hebben, komt hij toe. Resultaat: ik sta er nog in mijn jeans en twintig minuten later wordt Marc al verwacht.
Dan foto’s van het aantrekken van mijn trouwjurk. Het “wohw” effect is er bij iedereen. Ben echt blij. Nog even wat sfeerfoto’s in de slaapkamer van mijn ouders. Ondertussen is iedereen van de suite ook al toegekomen en zien me de trap afkomen, en iedereen vind me heel mooi. En dan het grote moment: Marc is gearriveerd!! Hij en mijn zoon stappen uit de bruidswagen en mijn hart klopt in mijn keel! Ze zijn prachtig gekleed! Mijn bruidsboeket is hemels!

10:35: vertrek van de suite naar het stadhuis. Na een korte mooie ceremonie even een glaasje drinken en dan op weg naar de eerste fotolocatie: de markt – foto’s genomen aan een groentenkraampje en dan nog bij de bloemetjes en plantjes. Ik moet wel zeggen dat we serieus beziens hebben gehad (en dat ik daar wel echt van genoten heb).
Daarna de foto’s met de suite (is een overdekte locatie en toen begon het te regenen, dus dat was niet erg). Nog even bij de brandweer voor nog wat foto’s van ons beiden, terwijl de suite naar ons thuis broodjes ging eten. De laatste foto’s hebben we genomen op de perronnen van het station. Dan zijn we ook naar huis gegaan om iets te eten.

14.30: vertrek naar de feestzaal. Daar ging de ceremonie door met Rent-a-Priest. Om 15.00 begon dit. Op het liedje Just a perfect day van Nick Cave (echt passend!) deden mijn kinderen de “entree” en gaven de ringen aan de priester af. Dan was het onze beurt (vol stress). Zoveel goedkeurende blikken en foto’s!! Dat was weer even heel erg genieten. De persoonlijke viering was echt super: zowel emotioneel als soms grappig. Iedereen was heel tevreden.
Na de ceremonie was er direct de receptie en kwamen de mensen erbij die niet op de ceremonie waren. En dan kon ons feest beginnen.
Een heel emotioneel moment was ook toen iedereen aan tafel moest gaan, en wij dan onze intrede deden onder luid applaus. Kippenvel!
Vanaf dan heel erg genoten van alle lekkere eten en drinken.
Nog een mooi kado van mijn kinderen gekregen, zowel voor ons huwelijk als voor mijn verjaardag die dag.

Later (nu weet ik echt geen tijdstippen meer, want daar heb ik niet meer op gelet) was het tijd voor de bruidstaart. Alle lichten uit, een emotioneel liedje (Vangelis - Conquest of paradise) en een prachtige taart (met onze foto op) met de nodige vuurwerkjes en ja, daar kwamen mijn eerste traantjes!

Na de taart, even een ambiance liedje “lac du Connemara” en het typische zwaaien van de servietten.
En dan..... onze openingsdans!! Everything and more van Natalia! Weeral genieten!!

Het dansfeest was ook super en uiteindelijk waren we rond 4.30 thuis. Nog even thuis nagepraat met de kinderen, mijn ouders en onze beste vrienden...

De dag nadien was er wel een beetje heimwee en nog even traantjes toen ik ons bruidstaart-liedje hoorde, maar de heimwee is veel minder dan ik verwacht had, en dit omdat onze dag gewoon perfect geweest is en daar ben ik zo blij om.

Gisteren zijn we met de fotograaf naar zee geweest voor de tweede fotoshoot. Weeral superhard genoten.
Vandaag hebben we nog een afterparty op het werk en mag ik een allerlaatste keer mijn kleedje aandoen.

Vele groetjes en nog veel succes met jullie voorbereidingen;
Diane
elisadiana1@hotmail.com

Diane
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1223

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:38:08

Waar is mijn doos kleenex nu weer??? :-))

Dat jullie van deze dag genoten hebben, druipt er letterlijk af! Ik ben heel blij voor jullie, en wens alle andere bruidjes, en mijzelf een zelfde dag toe.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:48:21

Ja, ikke nog eens :-)

Ik maak mij ineens de bedenking dat op onze huwelijksdag het ook markt zal zijn, en wij ook dicht bij een treinstation wonen.
Moesten er voor 14/08 al foto's klaar zijn die je digitaal hebt, wil je die dan doormailen naar wendy.bernaert@euroclear.com

Zo hebben we nog wat ideetjes voor de fotoreportage.

Groetjes!

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik23-5-2008 22:00:01

Hey,

Een dikke proficiat, het ziet er inderdaad perfect uit, hoop dat dit voor ons ook zo zal zijn!

Je mag mij ook eens die foto's van het station doormailen, gingen er ook gaan!
En nu ik lees van de brandweer, is dit ook nog geen mis idee aangezien mijn schoonvader brandweerman is! Misschien kun je die ook mailen?

Geniet nog maar lekker lang na...

Oh ja, mail adres: kaat.bekaert@skynet.be

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik23-5-2008 22:23:16

Hi Wendy en Kaat,
ik vrees dat we de foto's niet digitaal gaan krijgen (denk ik). Volgens mij gaat onze fotograaf de foto's niet zomaar meegeven op cd. We hopen er wel op, maar ik vrees ervoor.
Maar fotografen vinden de markt wel een leuke locatie omdat ze kunnen "spelen" met de kleuren van het fruit en de bloemekes. De perronnen van het station zijn echt heel oud en dat vond hij ook wel iets hebben.
Bij de brandweer hebben we foto's naast de auto's, ben hier zelf benieuwd voor.
Maar aan zee, dat was echt de max voor ons. Dat was puur genieten (maar ik ben een echt "zee"mens, ik hou er ontzettend van). Maar dat moet je natuurlijk niet doen op de dag zelf, want we zijn tot aan onze knieen in zee gegaan. We zijn die dag ook naar een echt vervallen kasteel geweest, en dat was ook wel de moeite. Ik zit dus met spanning te wachten op de foto's. Als ik ze digitaal moest hebben zal ik zeker aan jullie denken!
Groetjes,
Diane

evy
1-3-2009
 Meld misbruik26-5-2008 18:33:23

Waauw, klinkt fantastisch allemaal!

Is je man brandweerman? Gewoon curieus zenne, omdat je daar foto's gaan nemen bent...

Groetjes

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik26-5-2008 21:27:21

Neen maar een vriendin van mij werkt bij de brandweer en we hadden gevraagd of dit eventueel zou mogen.
Het was wel plezant en zijn er vertrokken met applaus van de brandweermannen. Was wel effe genieten.
Groetjes,
Diane

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...