TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
14-8-2008
|
23-5-2008 12:38:08
Waar is mijn doos kleenex nu weer??? :-))
Dat jullie van deze dag genoten hebben, druipt er letterlijk af! Ik ben heel blij voor jullie, en wens alle andere bruidjes, en mijzelf een zelfde dag toe.
Groetjes,
Wendy 14/08/2008
|
|
Wendy
14-8-2008
|
23-5-2008 12:48:21
Ja, ikke nog eens :-)
Ik maak mij ineens de bedenking dat op onze huwelijksdag het ook markt zal zijn, en wij ook dicht bij een treinstation wonen. Moesten er voor 14/08 al foto's klaar zijn die je digitaal hebt, wil je die dan doormailen naar wendy.bernaert@euroclear.com
Zo hebben we nog wat ideetjes voor de fotoreportage.
Groetjes!
|
|
Kaatje
23-5-2009
|
23-5-2008 22:00:01
Hey,
Een dikke proficiat, het ziet er inderdaad perfect uit, hoop dat dit voor ons ook zo zal zijn!
Je mag mij ook eens die foto's van het station doormailen, gingen er ook gaan! En nu ik lees van de brandweer, is dit ook nog geen mis idee aangezien mijn schoonvader brandweerman is! Misschien kun je die ook mailen?
Geniet nog maar lekker lang na...
Oh ja, mail adres: kaat.bekaert@skynet.be
|
|
Diane
16-5-2009
|
23-5-2008 22:23:16
Hi Wendy en Kaat, ik vrees dat we de foto's niet digitaal gaan krijgen (denk ik). Volgens mij gaat onze fotograaf de foto's niet zomaar meegeven op cd. We hopen er wel op, maar ik vrees ervoor. Maar fotografen vinden de markt wel een leuke locatie omdat ze kunnen "spelen" met de kleuren van het fruit en de bloemekes. De perronnen van het station zijn echt heel oud en dat vond hij ook wel iets hebben. Bij de brandweer hebben we foto's naast de auto's, ben hier zelf benieuwd voor. Maar aan zee, dat was echt de max voor ons. Dat was puur genieten (maar ik ben een echt "zee"mens, ik hou er ontzettend van). Maar dat moet je natuurlijk niet doen op de dag zelf, want we zijn tot aan onze knieen in zee gegaan. We zijn die dag ook naar een echt vervallen kasteel geweest, en dat was ook wel de moeite. Ik zit dus met spanning te wachten op de foto's. Als ik ze digitaal moest hebben zal ik zeker aan jullie denken! Groetjes, Diane
|
|
evy
1-3-2009
|
26-5-2008 18:33:23
Waauw, klinkt fantastisch allemaal!
Is je man brandweerman? Gewoon curieus zenne, omdat je daar foto's gaan nemen bent...
Groetjes
|
|
Diane
16-5-2009
|
26-5-2008 21:27:21
Neen maar een vriendin van mij werkt bij de brandweer en we hadden gevraagd of dit eventueel zou mogen. Het was wel plezant en zijn er vertrokken met applaus van de brandweermannen. Was wel effe genieten. Groetjes, Diane
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|