Terug naar overzicht
Heykes,Jaja gisteren vrijgezellenavond gevierd daar, echt een aanrader we zijn met ons 12 in aalst met een partybus vertrokken richting mask'ara. Daar stond dan een chique dame ons op te wachtten, om ons naar onze tafel te begeleiden.Dan was er het eten, zeer lekker en ondertussen de show, amai we hebben allemaal plat gelegen van het lachen, dan moest ik als vrijgezel met nog een paar andere vrouwen op podium gaan hoelahoepen, maar je kan je al voorstellen als je gedronken hebt dat dat niet meer goed lukte haha.. Er is echt veel ambiance in de zaal, supervriendelijke mensen, iedereen kwam me proficiat wensen!! Na de show kan je natuurlijk blijven plakken dat hebben wij gedaan en op het podium staan dansen, ik was er niet voor om van die opdrachten enz te doen, maar dit vond iedereen zeer uniek, zeker eens voor herhaling vatbaar!! En dan terug naar Aalst getrokken, met bus amai dat was ook een feestje allemaal staan dansen vanachter in bus, onder baan eens gestopt, vriendin van me had onderbroek van me meegesmokkeld die ik dan moest verbranden, vandaag helemaal geen stem meer, je kan je dus voorstellen hoe ik staan zingen heb haha..Veel plezier en succes met de avond, en als ik nog iets kan doen let me know..sarah@dataprint.begroetjes sarah xxx
Hey, Ik heb al veel van dit gehoord, hebben die een website van ik vind er niks van, en waar is dat?Groetjes Annick
Piep,Ik heb dit via google gevonden, je zoekt op mask'ara of ambiance restaurant in borsbeek(antwerpen), heel leuk maar je moet wel tijdig boeken, je kan wel altijd geluk hebben met last minute tickets zo hebben wij het ook gedaan..groetjes sarah