Terug naar overzicht
Goeie morgen!Wij hebben deze week beslist om ons feest te geven in deze zaak, het eerste voorschot is dan ook gestort...Het is een heel mooie locatie voor in het najaar en in de winter. Wij trouwen nl 25 oktober. Met moederdag zijn we er gaan brunchen en hadden ze zo'n 700 gasten verspreidt over de hele zaak en dat verliep vlotjes, dus zal een trouwfeest ook wel lukken he! ;-)Als je meer info wilt, mail me dan maar gerust! elsvdb21@hotmail.comSucces ermee!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hoi Barbara,Wij hebben hier 3 jaar geleden oudjaar gevierd en dit was super! Het eten verliep enorm vlot, ookal zat het daar zo vol.. De pracht van de zaal ging nooit verloren door het vele volk dat er aanwezig was. Het is een pracht van een zaal vind ik met heel lekker eten.Enkele weken geleden hebben we hier een personeelsfeest gehad, ook dit was gewoon top.Als je twijfelt, niet doen! Het is zeker de moeite waard..Groetjes, Gitte
Ik twijfel er niet aan dat het eten en de bediening top is hoor, alleen de omgeving op zich is wat minder (middenin een industrieterrein).
Ook wij hebben daar gereserveerd.Op eenvoudige vraag krijg je een standaardofferte; bij het eerste contact krijg je ook een dvd die een mooie impressie van een trouwfeest weergeeft.Het klopt dat het midden in een industrieterrein is, maar de feestzaal is prachtig ingericht en er is ook een mooi terras. groetjesMarina