Terug naar overzicht
Hey,Ik ben heel blij voor jou dat het meeviel!Ik ben deze week voor mijn eerste pasbeurt geweest (in Mechelen) en dat viel tegen! Mijn kleed zat heel nauw en ik ben ervan overtuigd(en mijn ma ook) dat ik een andere rok gekregen heb dan die dat ik toe gepast heb!! De verkoopster zegt dat dit niet kan maar we zijn er met twee van overtuigd dat het wel zo is! Ik ben dan gaan zoeken in boeken en heb inderdaad de rok gevonden die ik wel gepast heb.Nu moet er veel verstelwerk gebeuren en wat als ik dat niet goed vind?? Wij trouwen wel op 26/07/08! dus iets anders bestellen zal ook niet gaan! Ik ben er niet gerust in!Ik kan alleen maar hopen...Groetjes,Patricia
Hey Cindy,Leuk dat je pasbeurt zo goed is meegevallen. Ikzelf heb mijn kleedje ook bij het bruidsparadijs besteld en ben dr ook tevreden over. Bij mij waren ze ook altijd héél vriendelijk, helemaal niet opdringerig ofzo en ik heb alle tijd gekregen om te passen.Na al die negatieve kritiek op het bruidsparadijs, ben ik ook blij dat er toch nog mensen zijn die er anders over denken. ik begon gewoon al wat schrik te krijgen...stel dat mijn bestelde kleedje toch niet was afgewerkt ofzo...maar het er wel het volste vertrouwen in!Veel succes nog!Grts, Joke
hey cindy;)heb de zaterdag aan jou gedacht zenne!keigoe dat het zo leuk is geweest:)tot in de winkel;);)grtz
Ik ben niet iemand die gauw iets slechts zegt, maar ik ben met mijn toekomstige man naar het bruidsparadijs geweest om een bus te huren : wij mochten de bussen niet zien. Kregen een boek en konden zo kiezen. Buiten hebben ze een paar dubbel dekkers staan om schrik van te krijgen. Ze zijn aan geen kanten in orde. Trouwens : de winkel is nieuw. Ze zijn nog niet zo lang geleden verhuisd. Trouwen is romantiek en dat is de winkel zeker niet.