Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie

24-5-2008 19:35:49
Hoi allemaal,
Ik vroeg mij eigenlijk af wie van jullie jarretels gaat aandoen op zijn trouwdag? Ik vond dit wel een leuke accessoire om het ventje mee te verrassen??
Zit dit wel goed? Ik heb er geen enkel idee van. Heb er al een paar gezien van Huit en Triumph, mooie kanten in gebroken wit.
groetjes
Kim

Kim
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1200

Els

Meld misbruik25-5-2008 9:26:58

Hey!

Ik denk dat ik er wel voor ga kiezen... dat geeft toch iets speciaal he!

Heb het wel nooit gedragen, dus we zullen zien of het wel gemakkelijk is.

Meestal is mijn lingerie van Marie Jo, zij zullen zoiets ook zeker hebben.

Succes ermee!

Groetjes,
Els

els
28-6-2008
 Meld misbruik25-5-2008 10:17:43

Ik heb ook jarretelles voorzien. Ik heb dat al aangehad en ik doe dat zelfs liever aan dan klassieke panty's...

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik25-5-2008 10:33:26

Ik denk dat ik dat niet ga doen, aangezien we in augustus trouw en ik vrees dat dat te warm zal zijn.

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik25-5-2008 10:40:54

hey,

ik ga geen jartellen aandoen. Ik doe dat nooit aan, dus waarom die dag wel. Ik ga aan mn eigen comfort denken, want wil stralen, en me niet ongemakkelijk voelen door t feit dat ik jartellen aan heb.

Uiteindelijk, dat is toch allemaal heel snel uit he, dus waarom die kosten doen ;-)))

Karolien.

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik25-5-2008 10:59:22

Mja van Marie Jo heb ik er ook al gezien. Ik denk dat ik het toch ga proberen want mijn ventje is wild van kant en dit spreekt toch net iets meer tot de verbeelding. Als het niet gemakkelijk is, heb ik nog altijd stay-ups om aan te doen.
Dank je voor de tips
groetjes
Kim
02/08/08

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik26-5-2008 14:20:38

Een goede tip: als je dit nog nooit gedragen hebt, doe het dan zeker niet de eerste keer op je trouwdag of je loopt de hele dag met een ongemakkelijk gevoel en dat op de mooiste dag van je leven...
Een kousenbandje kan ook heel sexy zijn en daar heb je geen last van.

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik27-5-2008 10:29:42

dag Kim

Ik had dat ook nog nooit gedragen, maar wel op mijn trouwdag zenne
Ik had stay ups gekocht dus niet kousen voor normaal bij jarretels zonder plakrand.
en dan gewoon de jarretels aan die kousen vastgemaakt.

Op die manier had ik geen schrik dat mijn kousen konden afzakken, + toch het mooie effect van de jarretels

ik heb er niks van last mee gehad

Groetjes
Christel
16juni07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...