Terug naar overzicht
Hey!Ik denk dat ik er wel voor ga kiezen... dat geeft toch iets speciaal he!Heb het wel nooit gedragen, dus we zullen zien of het wel gemakkelijk is.Meestal is mijn lingerie van Marie Jo, zij zullen zoiets ook zeker hebben.Succes ermee!Groetjes,Els
Ik heb ook jarretelles voorzien. Ik heb dat al aangehad en ik doe dat zelfs liever aan dan klassieke panty's...
Ik denk dat ik dat niet ga doen, aangezien we in augustus trouw en ik vrees dat dat te warm zal zijn.
hey, ik ga geen jartellen aandoen. Ik doe dat nooit aan, dus waarom die dag wel. Ik ga aan mn eigen comfort denken, want wil stralen, en me niet ongemakkelijk voelen door t feit dat ik jartellen aan heb. Uiteindelijk, dat is toch allemaal heel snel uit he, dus waarom die kosten doen ;-)))Karolien.
Mja van Marie Jo heb ik er ook al gezien. Ik denk dat ik het toch ga proberen want mijn ventje is wild van kant en dit spreekt toch net iets meer tot de verbeelding. Als het niet gemakkelijk is, heb ik nog altijd stay-ups om aan te doen.Dank je voor de tipsgroetjesKim02/08/08
Een goede tip: als je dit nog nooit gedragen hebt, doe het dan zeker niet de eerste keer op je trouwdag of je loopt de hele dag met een ongemakkelijk gevoel en dat op de mooiste dag van je leven...Een kousenbandje kan ook heel sexy zijn en daar heb je geen last van.
dag KimIk had dat ook nog nooit gedragen, maar wel op mijn trouwdag zenneIk had stay ups gekocht dus niet kousen voor normaal bij jarretels zonder plakrand.en dan gewoon de jarretels aan die kousen vastgemaakt.Op die manier had ik geen schrik dat mijn kousen konden afzakken, + toch het mooie effect van de jarretelsik heb er niks van last mee gehadGroetjesChristel16juni07