Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

accesoires voor onze hond die de ringen brengt

24-5-2008 22:55:33
Hallo,

Sorry ik had op de verkeerde toets gedrukt.
Mijn vraag is: waar kan ik accesoires vinden om onze hond mooi te maken voor onze trouw, ook voor de bevestiging van onze ringen?

Heeft iemand misschien een idee?
Alvast bedankt

Groetjes Peggy

p
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1154

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik26-5-2008 10:40:00

Hallo P

wat leuk dat jullie hond de ringen gaat aanbrengen !
Vroeger was in Antwerpen kitchy poochie, maar die bestaan niet meer voor particulier
Er is een Gent een winkeltje www.puppyqueen.be
mega leuke kleedjes en halsbanden hebben ze daar !
Moesten ze niets in 'trouwsfeer hebben', kan je nog altijd een kousenband als halsband gebruiken, en daar de ringen aan vastmaken

Veel succes !!
Groetjes
Christel

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik26-5-2008 11:16:08

Hey,

Bij ons brengt ons hondje ook de ringen, en wij hebben een kostuumpje gevonden bij sjoe en sjoepette in Lier. Hele leuke winkel maar vooral voor kleinere hondjes. Ik weet niet wat voor hond het is natuurlijk.

In Lier ligt nog ergens een winkel en die hebben ook een online winkel (the doggy shop) daar heb ik ook al wat dingen gekocht en ik ben altijd zeer tevreden geweest.

Ik hoop dat je iets vind. Maar ik vind Christel haar idee ook leuk met die kouseband.

Groetjes -x-

Patricia

Meld misbruik26-5-2008 15:57:38

Bij ons gaat ons hondje ook de ringen brengen.
Idd er zijn vele winkeltjes tegenwoordig waar je leuke (en meestal ook dure) hondenspulletjes kan kopen. Ook online bestaan zo heel wat winkels.

Ik wil zelf iets maken, wrs een grote strik, voor aan de halsband en ik heb momenteel het idee om een klein zakje te maken dat ik dan aan de halsband zou laten bevestigen net t moment voor de ringen naar voor moeten worden gebracht. Zodat hij ze niet kan opeten tijdens het wachten :-)

Maar wrs gaan we daar eens op moeten oefenen.

Patricia

p
28-6-2008
 Meld misbruik27-5-2008 16:08:28

alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie, ik denk dat ik ook toch zelf iets ga maken.
wij hebben een bordeaux dog, dus ik niet dat een kousebandje rond hare nek past, maar het was wel een leuk idee voor kleinere honden. Dus zullen we onze fantasie moeten gebruiken :) Toch ben ik echt super blij dat onze hond de ringen mag brengen, ons astra is echt een kind voor ons. Ik heb ze van mijn 15 jaar en wordt er nu 23 dus echt wel een stukje van mijn leven.
sorry dat ik dit vertelde maar het moest er gewoon uit!! (ben dol enthousast).

nog eens bedankt
Groetjes en veel plezier zelf met de voorbereidingen!!

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik27-5-2008 19:21:07

Hey,

Ons chiuahua hondje brengt ook onze ringen.
Wij gaan haar een mooie strik aandoen de kleur van mijn kleed (rood)
En daar hangen we 2 kleine balonnen aan gevuld met helium en beneden aan de balonnen hangen we de ringen.

Groetjes Heidi en Cisse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...