Terug naar overzicht
Hallo Cindy,Ik ga morgen naar Jagré. Ik zal je laten weten hoe het er was.Groetjes,Lenny
hei cindy ,ik ben al naar jagre geweest en ik heb myn kleed daar gevonden en ze zyn echt vriendelyk en ze nemen de tyd voor jou en prysen valt heel goe mee ,succes en laat iet weten he ,fabienne
Hey,ik ben naar Jagré geweest tijdens het opendeurweekend in oktober.de mensen zijn zeer vriendelijk, helpen je waar ze kunnen en dringen niets op.En euh de prijzen daar vallen reuze goed mee.ik ben zelfs vandaag nog een keertje terug geweest omdat ik tussen 2 jurken twijfel: eentje van bij hun en eentje van Isa-Moda te Hasselt (daar ga ik zaterdag nog een keer naartoe), dan moet ik de beslissing nemen...Maar een bezoekje aan Jagré is zeker de moeite waard!Kathleen.
ik heb al heel veel mensen horen zeggen dat het de beste winkel is in antwerpen. Prijzen te doen en van verschillende prijsklassen, vriendelijke mensen en veel keuze. Ik ben er zelf nog niet geweest ik ga zaterdag29/11 want dan is er weer een opendeurdag en 's avonds houden ze in park plaza hotel een défilé (van de nieuwe collectie geloof ik) wel interessant denk ik om ideetjes op te halen misschien! Groetjes en succes want het is geen gemakkelijke keuze!! Leslie
Hallo,Ik ben dus gistern geweest en ze hebben inderdaad vele mooie jurken aan lage prijzen. Ik ga zaterdag terug om mijn jurk te bestellen en mijn maten te laten nemen.Groetjes,Lenny
Hallo Cindy,Het was inderdaad heel tof om uiteindelijk de gekozen jurk nog eens te passen. Ze waren weer heel vriendelijk en je voelt er je echt op je gemak.Ik ben blij dat ik bij Jagré geweest been. Een aanrader voor iedere bruid op zoek naar een jurk. Nu zaterdag hebben ze een modeshow in het Crown Plaza hotel, maar ze zijn een beetje angstig want ze hebben de organisatie uit handen gegeven.Hopelijk voor hen, loopt alles op wieltjes.Lenny
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be