Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjes voor de kindjes

26-5-2008 10:19:08
Hallo iedereen,

Ben gewoon eens benieuwd wat jullie allemaal voorzien hebben voor de kindjes aan de kerk / gemeentehuis?
En wil ook eens weten hoeveel jullie er dan voorzien? Ik dacht aan 50 stuks, ik hoop dat dit genoeg is...

Groetjes, Karen
Nog 39 dagen! Spannend!

Karen
4-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 996

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik26-5-2008 12:34:43

aangezien wij trouwen op 6 december, hadden wij aan een zakje gedacht met letterkoekjes. ik ga er waarschijnlijk nog een potloodje aanhangen ook. ik voorzie er zeker 50, want er gaan veel kindjes komen aangezien ik in het onderwijs sta...

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik26-5-2008 18:12:16

Hallo,
Wij maken zelf pakketjes: met stoepkrijt en suikerhartjes. Wij voorzien ook meer dan 50 stuks, maar dat komt omdat ik dansles geef aan kinderen. Ik denk dat 50 anders wel ruim voldoende is.
Groetjes,
Lies.

katrien
8-11-2008
 Meld misbruik26-5-2008 21:55:39

potloodjes met giraf erop. Daaraan hangt een zakje met hartjessuikers. Gekocht bij AVA
60 stuks (kleuterleidster)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...