Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teksten op uitnodigingen

26-5-2008 10:47:57
hey iedereen! ik zoek een geschikte tekst voor op de uitnodigingen. wij hebben 4 kinderen! waar halen jullie dat?

gwen
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1078

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik26-5-2008 10:53:54

hoi,
wij hebben ook al 2 kindjes en hebben op onze uitnodinging een foto van hen vooraan gezet met de tekst:
milan en branko kondigen vol trots aan,
dat hun mama en papa naar de kerk zullen gaan
de naam dumortier is ons al gegeven,
maar nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven!mag ik even vragen ofdat jullie een nieuw samengesteld gezin zijn of niet anders daarvoor heb ikzelf een mooie uitnodiging gekregen
shirley

gwen
19-9-2008
 Meld misbruik26-5-2008 11:54:48

hey Shirly!
ikzelf had al 2 kinderen, mijn toekomstige nog geen. we hebben samen pas nog 2 kinderen bijgekregen, Ziggi is 4 maanden en Zita is 15 maanden. de oudsten Warre en Senne zijn 7 en 10 jaar.

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik26-5-2008 12:05:55

hoi,
dat andere kaartje was van iemnd die al een zoontje had en zijn toekomstige had al een meisje
het was een kaartje was als volgende:
op de linkerhelft stond haar zoontje in bruidegomkledij met daaronder de tekst mijn mama,op de linkerhelft van het kaartje stond zijn dochter in bruidskledij met daaronder de tekst mijn papa
als je dan de linker en rechterhelft opendeed dan was er in het midden een foto van de papa op de buik,daarbovenop de mama,dan het dochtertje en het zoontje er ook nog eens op en in het midden bovenaan de tekst TROUWEN
was echt een heel mooi kaartje
t'is toch wel een beetje anders hé trouwen als er al kindjes zijn
anders moet je maar eens je emailadres doorgeven dan kunnen we misschien enkele ideeen uiwiselen
wij trouwen op 12/07/2008
shirley

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 12:10:35

hoi medemoeders-bruidjes!!!!
het is idd anders als je al kindjes hebt hé!!!
wij hebben er vijf!!
ik had er al drie en bruidegom in spé ook nog geen...dus ...kwamen er nog twee bij!!!onze jongste telg word vier in augustus...
06-06-2008

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik26-5-2008 12:15:57

Hallo,

Wij hebben ook 2 kinderen en onze uitnodiging is een zwart-wit foto met aan de ene kant de kinderen naast elkaar en aan de andere kant, wijzelf op de achtergrond terwijl we elkaar een kus geven.
De kinderen kondigen dan ons huwelijk aan als volgt:
Wat mama en papa al heel lang weten,
willen zij nu nooit meer vergeten,
zij blijven voor altijd bij elkaar,
en dat bezegelen met ringen
lijkt hun een mooi gebaar.

Mijn uitnodigingen zijn al voorr 70% uitgedeeld en krijg niets als positieve reacties :-)

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info