Terug naar overzicht
hoi,wij hebben ook al 2 kindjes en hebben op onze uitnodinging een foto van hen vooraan gezet met de tekst:milan en branko kondigen vol trots aan,dat hun mama en papa naar de kerk zullen gaande naam dumortier is ons al gegeven,maar nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven!mag ik even vragen ofdat jullie een nieuw samengesteld gezin zijn of niet anders daarvoor heb ikzelf een mooie uitnodiging gekregenshirley
hey Shirly!ikzelf had al 2 kinderen, mijn toekomstige nog geen. we hebben samen pas nog 2 kinderen bijgekregen, Ziggi is 4 maanden en Zita is 15 maanden. de oudsten Warre en Senne zijn 7 en 10 jaar.
hoi,dat andere kaartje was van iemnd die al een zoontje had en zijn toekomstige had al een meisjehet was een kaartje was als volgende:op de linkerhelft stond haar zoontje in bruidegomkledij met daaronder de tekst mijn mama,op de linkerhelft van het kaartje stond zijn dochter in bruidskledij met daaronder de tekst mijn papaals je dan de linker en rechterhelft opendeed dan was er in het midden een foto van de papa op de buik,daarbovenop de mama,dan het dochtertje en het zoontje er ook nog eens op en in het midden bovenaan de tekst TROUWENwas echt een heel mooi kaartjet'is toch wel een beetje anders hé trouwen als er al kindjes zijnanders moet je maar eens je emailadres doorgeven dan kunnen we misschien enkele ideeen uiwiselen wij trouwen op 12/07/2008shirley
hoi medemoeders-bruidjes!!!!het is idd anders als je al kindjes hebt hé!!!wij hebben er vijf!!ik had er al drie en bruidegom in spé ook nog geen...dus ...kwamen er nog twee bij!!!onze jongste telg word vier in augustus...06-06-2008
Hallo, Wij hebben ook 2 kinderen en onze uitnodiging is een zwart-wit foto met aan de ene kant de kinderen naast elkaar en aan de andere kant, wijzelf op de achtergrond terwijl we elkaar een kus geven. De kinderen kondigen dan ons huwelijk aan als volgt: Wat mama en papa al heel lang weten, willen zij nu nooit meer vergeten,zij blijven voor altijd bij elkaar, en dat bezegelen met ringenlijkt hun een mooi gebaar. Mijn uitnodigingen zijn al voorr 70% uitgedeeld en krijg niets als positieve reacties :-) Groetjes, Wendy 14/08/2008