TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
|
26-5-2008 15:13:36
Van waar ben je misschien en voor welke datum is het? Mijn vriend is al jarenlang pianist en zou misschien interesse hebben.
|
|
Caroline
23-5-2009
|
26-5-2008 16:38:36
We trouwen op zaterdag 23 mei 2009 in Lokeren.
Reacties zijn ook steeds welkom via caroline.vervaet@gmail.com
Groetjes,
Caroline
|
|
sofie
|
26-5-2008 19:58:10
Ik heb het nagevraagd, maar hij kan geen partituren spelen. Maar ik ken wel iemand, noemt Dirk en werkt als verkoper in Key Music in Sint-Niklaas. Ik kan u eventueel telefoonnr geven.
Sorry
|
|
sanderijn
|
27-5-2008 8:45:05
Hallo, ik ben zelf professioneel muzikante die regelmatig begeleidt. Je mag me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Petra
22-8-2008
|
27-5-2008 9:36:38
Beste Caroline, Ik weet de perfecte persoon voor je, nl: Bert Peeters, hij doet huwelijksmissen over het hele land. Stuur hem gerust es een mailtje: fam.peeters@skynet.be, met mijn groeten. Groetjes, Petra 22-08-08
|
|
kyra
5-7-2008
|
27-5-2008 10:43:35
Hey Caroline, Ik ben zelf zangeres en heb een vaste pianist waar ik mee samenwerk als ik huwelijksmissen en dergelijke ga zingen. Ik kan je gerust zijn nummer doorgeven. Als je interesse hebt, stuur me dan maar een mailtje kyra.cuypers@skynet.be
|
|
Marianne
|
18-6-2008 21:28:54
mocht je je bedenken en liever een contrabas, gitaar en stem hebben, stuur dan een mailtje naar marizang@telenet.be, dan stuur ik wat informatie door. groetjes Marianne
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|