Terug naar overzicht
Hoi!hele mooie foto's!!! een dikke proficiat!
oooh, we trouwen de 14de en ik zie nu dat je feest in de Norfolk was he, wel, ons ook...mag ik vragen waar jullie je foto's hebben genomen?
Waw Annelies, wat zagen jij en je man er prachtig uit, wat een mooie foto's!Een dikke proficiat!
Prachtige foto's en een mooi kleedje.Ik verlang ook al hoor als ik dit zo zie.Nog 67 dagen op de teller bij ons.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Hoi IlseWe zijn in Borgloon getrouwd en onze foto's zijn ook in Borgloon genomen: klooster van Colen (Kerniel bij Borgloon)en dan in stroopfabriek en een graffiti muur dichtbij de stroopfabriek van Borgloon. Iedereen was dolenthousiast over Salons Norfolk... Dus dat gaat voor jullie een heel lekker en leuk feest worden. Veel plezier en maak er een mooie dag van...GroetjesAnnelies
HeyProficiat met jullie huwelijk.Ik moet zeggen het zijn echt prachtige foto's, ik zie bij weinige echt zo'n schoon foto's: jullie lachen, maken plezier en das echt plezant dat dat op foto wordt gezet. Moesten we onze fotograaf niet nemen, wordt het mss ook wel de deze ;)En btw: een heeeeeeeeeel mooi kleedje ;)Groetjes, Laura11 juli 2009
Proficiat allebei!Wat een leuke foto's. Het kriebelt hier fel als ik ze bekijk...Groetjes,Lies.
Hey Annelies, Supermooie foto's en een heeeeel mooi bruidje ben jij zeg. Wij trouwen 14 juni en hebben jeff Celen ook als fotograaf. Ik was echt heel blij dat hij die datum nog vrij had want zijn werk is echt even goed als een proffesioneel fotograaf. Het enige verschilletje is de prijs. Ik hoop dat wij ook zo'n mooie fotos krijgengroetjes
waaw superleuke foto's zeg!zag er een leuke dag uit! hopelijk word de mijne ook leukmijn verloop an zaken staat ook op internet:http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl grts cindy 12/09/08
Amai, jullie zijn echt een heel mooi koppel en jij was echt een prachtbruid. Eentje die met heel veel stijl haar jurk droeg. En die foto's zijn schitteren, veel ligt aan de fotograaf, maar vooral ook aan het koppel hoor.
De foto's zeggen duidelijk dat het een prachtdag was voor jullie. Proficiat! Hadden jullie eigenlijk ook een ceremoniemeester of weddingplanner?