Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eretafel

26-5-2008 12:51:24
hello allemaal!

hebben jullie allemaal een eretafel, of zijn er die dat helemaal niet nodig vinden?
mijn vriend en ik zouden dat liever niet doen, maar zouden de eerste zijn binnen familie en vrienden...

alvast bedankt voor jullie reacties!

Lien

Lien
9-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 733

An
28-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 13:22:23

Hallo,

Ik wou persoonlijk ook geen ere-tafel, maar onze ouders bij hun vrienden/familie laten zitten, idem voor ons. Maar onze ouders waren daar zo teleurgesteld over, dat we uiteindelijk toch maar voor een eretafel gegaan zijn.

Succes nog.
Grtjes,
An

els
28-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 14:11:40

Dag Lien,

Wij hebben helemaal geen eretafel en ook geen tafelschikking met naamkaartjes. We zouden graag hebben dat onze gasten zitten waar ze willen, maar wij hebben dan ook niets traditioneels de ganse dag...

els
28-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 14:11:41

Dag Lien,

Wij hebben helemaal geen eretafel en ook geen tafelschikking met naamkaartjes. We zouden graag hebben dat onze gasten zitten waar ze willen, maar wij hebben dan ook niets traditioneels de ganse dag...

Karolien
1-12-2007
 Meld misbruik26-5-2008 14:20:17

Hallo

Ook wij hadden geen officiële eretafel. Mijn man en ik hebben getafeld met onze getuigen (getuigen voor de wet en voor de kerk & hun partners). De ouders zaten bij vrienden/familie en ook de broers en zussen zaten gespreid over de andere tafels. We hebben wel gewerkt met een tafelschikking aangezien de zaal daarop aandrong.

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik26-5-2008 14:27:12

Dag Lien,

Wij hebben wel een eretafel met bruidskoppel, beide ouderparen en zussen + aanhang. Mijn zus is mijn getuige en zit dus bij ons; de getuige van mijn aanstaande is een vriend en zal wellicht niet aan de eretafel zitten.

Succes nog

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik26-5-2008 14:28:22

Nog vergeten toe te voegen: wij hebben wel een traditioneel huwelijk, dus de eretafel ligt volledig in die lijn...

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik26-5-2008 15:00:38

Hallo,

Ook wij hebben een traditioneel huwelijk en dus ook een eretafel

Groetjes
Debbie

Iris
14-8-2008
 Meld misbruik26-5-2008 15:31:04

Beste Lien,

Wij hebben geen eretafel! Onze ouders zijn langs beide kanten gescheiden! En we zagen het dus niet zitten om die allen voor een robbertje vechten of boze blikken bij elkaar zouden zetten! Dus de eretafel bestaat uit vrienden en natuurlijk mijn zus en frank zijn broer.
Grtjs
Iris

Lotta
5-7-2008
 Meld misbruik26-5-2008 16:33:01

Doen wat je zelf wil! Ik ben zelfs ooit naar een huwelijk geweest waar het koppel alleen aan een tafeltje met twee zat, om de simpele reden dat ze tijdens het diner met de aanwezige mensen een babbeltje wilden doen en ze dus anders toch de hele tijd van tafel weg dienden te lopen. Vond dat leuk gevonden!

Tamara

Meld misbruik26-5-2008 20:07:08

Ook wij hebben geen eretafel gezien we een wat lossere sfeer willen. En de ouders maken er geen probleem van.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...