Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

horloge of niet

26-5-2008 17:06:27
dag iedereen

mag de bruid een horloge dragen? of is dat niet toepasselijk?
mijn horloge staat helemaal in mijn arm en heb enorm kleurverschil; en over 3 weken trouw ik

mvg

vanessa
20-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 481

joke
12-7-2008
 Meld misbruik26-5-2008 17:08:25

Ik heb me altijd laten vertellen dat dit voor de bruid niet hoorde, ook in de bruidswinkel bevestigden ze dat. Maar je doet natuurlijk wat je wilt. Ik zou het nu alleszins wat laten bijbruinen als dat kan, en moest het er binnen 3 weken nog instaan dan zou ik het toch overwegen om aan te doen. anders ook geen zicht, hé ;)

Grts, Joke

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik26-5-2008 17:12:49

afhankelijk wat voor type horloge het is vind ik. En anders kan je ook steeds een bredere armband dragen ofzo aan die arm als je de horloge echt niet wilt.

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 17:15:04

hallo,

ik ga zeker geen horloge aandoen. ik zou toch maar constant op mijn horloge kijken hoe laat het is en zou er net meer zenuwen van krijgen.

groetjes
heidi

leslie
21-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 17:43:42

Hallo,
in de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb, kwam dat ook ter sprake en die dame zei toen dat dat niet de gewoonte was. Maar gewoontes zijn er om te doorbreken hé!
Groetjes.

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 19:53:34

hoi,
ik draag er geen...draag het eigenlijk zelden...
succes!!!
06-06-2008

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 22:00:05

Gewoontes zijn er om te breken, ik heb mij een leuk horloge gekocht, eentje van Calvin Klein, zeker 4 cm breed en goudkleurig. Heb het aangedaan bij het passen van mijn kleed, de verkoper zei ook dat het niet gebruikelijk is maar dat het ook niet stoort.
Ik doe het dus aan

Doe waar je u goed bij voelt

Groetjes
Nathalie

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik26-5-2008 22:41:38

Vanessa,
Ik ben zaterdag gaan passen & had toen m'n horloge aan, ik vind dat het was misstaat, & men heeft bevestigd dat dat niet gedaan wordt, eventueel rap wat bruin zonder zon op die plaats smeren? Helpt echt hoor... Niveau & l'oreal nie te duur & goed effect na een paar dagen.

Groetjes Marieke

cien
9-5-2009
 Meld misbruik26-5-2008 23:13:08

hey meid:)

en als je gewoon een mooie corsage op die plaats draagt? of kanten handschoentjes,die ipv vingers enkel je hand zelf en een stukje pols bedekt?
en als je echt de tijd wil weten doe een kleine horloge in je handtasje?
grtzz

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik27-5-2008 18:54:12

Ik had het aan bij de eerste pas, gewoon vergeten uitdoen natuurlijk.

Vond het wel wat storend en ga het zeker niet aandoen die dag. Ik denk er net aan dat ik het ook af en toe moet uitdoen anders heb ik hetzelfde voor.

Karen

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik20-8-2008 15:11:07

ik draag er wel ene .. heb een hele mooie gekocht van D&G volledig in steentjes, ik draag ze wel omgekeerd zodanig het een beetje lijkt of ik er armband draag

als je echt liever gene draagt, kun je nog altijd z'n armbandje dragen met van die witte parels dat wel los/breed valt, dan valt het ook minder op dat je daar niet meegebruind bent...

maar het feit dat het 'niet gepast' is.. zou ik me zeker niet druk in maken, als jij er zelf geen prob mee hebt ... 't is jouw dag dus "luister naar wat anderen zeggen maar doe wat je zelf wilt!!" :)

vele groetjes,

vanessa

www.eveyoneweb.com/23mei2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...