Terug naar overzicht
Hey Kim,Ik leef heel erg met je mee! Van je trouwdag verwacht je inderdaad dat dit dé perfecte dag van je leven is. Probeer te denken aan al momenten die wél mooi waren, aan de gasten die er voor je waren... En draag die dingen met je mee!Kop op!Katleen
hoi kim,oei...dit is geen leuke ervaring...probeer idd van de mooie momenten te genieten...amai...nu krijg ik nog meer zenuwen!!!wij huwen binnen 11 dgn...06-06-2008
Hey KimIk vind het zo erg voor jou. Echt ongelofelijk. Dit had dan een van de mooiste dagen uit je leven moeten zijn.Waren er niet een paar mooie momenten? Want dan moet je die in je gedachten houden. Dat zijn dan de belangrijkste herinneringen.Ik hoop dat je toch een paar leuke herinneringen hebt en de slechte een beetje kan vergeten.Groetjes -x-
Hallo Kim,Is zo erg voor je. Kon je alles maar terug draaien en genieten van je dag.Zelf heb ik ook veel zenuwen voor mijn dag, gelukkig helpt Eveline van dreamevent ons veel want ik denk niet dat ik het zou kunnen overleven mocht ik ook hetzelfde tegenkomen als jij.Denk aan de mooie momenten en dat jullie man en vrouw zijn nu