Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afspanning De Moor Broechem/Ranst

26-5-2008 20:02:29
Hey bruidjes
Wij hebben een huwelijk gepland voor mei 2009. We zijn al eens een kijkje gaan nemen in De Moor Ranst en deze sprak ons enorm aan. Heeft er iemand ervaring mee zowel + als -tief? Of hebben jullie nog andere budgetvriendelijke aanraders omgeving Wommelgem, Ranst, Wijnegem?
Dikke merci!
Ilse

ilse
18-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2818

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik28-5-2008 14:29:31

Hoi,

Wij trouwen daar op 6 september, over t feest zelf kan ik dus nog weinig vertellen, maar wel over hoe alles tot hiertoe is verlopen: SUPER! Enorm vriendelijke mensen die voor alles openstaan, je kan hen alles vragen en ze blijven vriendelijk. Ikzelf heb het een beetje moeilijk met het donkere plafond, maar deze week gaan we eens wat foto's nemen en is bedenken hoe we t mooi kunnen aankleden. Tot hiertoe voor ons dus een dikke aanrader!

Succes nog!
Jitse
060908

ilse
18-5-2009
 Meld misbruik28-5-2008 18:52:53

Hey Jitse, bedankt voor je reactie! Ik begrijp wat je bedoelt met het donkere plafond, dat vond ik ook. Op het moment dat wij de zaal zijn gaan bekijken waren er een aantal mensen aan het eten, en ik vond dat het idd een vrij donkere indruk gaf. We zijn dan even later, wanneer de mensen vertrokken waren, terug gaan kijken en dan waren ze de zaal net aan het inrichten voor een feest. Een heel verschil moet ik zeggen, witte tafellakens, bloemetjes,... gaf meteen een veel lichtere indruk. Ik heb mezelf toen ook afgevraagd of we evt geen witte doeken ofzo langs het plafond konden hangen, je weet wel, zo in boogjes... Ook de opgezette beestjes tegen de muur vond ik niet zo tof, mss dat we die ook gaan camoufleren :-)
Moest ik je niet meer horen, alvast heel veel succes met de laatste voorbereidingen en een geweldige trouwdag toegewenst!

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik1-6-2008 10:37:22

Hoi Ilse,
WIj hadden ook al gedacht aan witte doeken tegen t plafond en rond die palen tule met klimop ofzo erdoor verweven. Hebben ook afgesproken dat we een tent mogen zetten zodat bij slecht weer t aperitief toch niet in dezelfde zaal als het eten plaats vindt. Als je wil mail ik je wel een foto van hoe t bij ons was, maar dan moet je natuurlijk nog eventjes geduld hebben (en ik jammer genoeg ook ;-))
Groetjes,
Jitse

ilse
18-5-2009
 Meld misbruik2-6-2008 13:30:00

Hey Jitse
Dat zijn goede ideetjes! Je mag me zeker wat foto's toesturen van je grote dag, dan heb ik een idee van hoe het zal uitzien... Nog eventjes geduld zou ik zo zeggen! Vele groetjes

Ellen
1-6-2009
 Meld misbruik28-6-2008 23:20:05

Dag dames,

Ook wij plannen volgend jaar ons trouwfeest in Den Moor in Broechem. Prachtige natuur en een leuke zaal. Voor hoeveel personen geven jullie je feest ? We zoeken zelf ook een subtiele manier om de beestjes uit het interieur te laten verdwijnen ;) en hebben al gedacht aan een tent voor de receptie (hopelijk toch wel goed weer zodat dit niet nodig zal zijn). De eigenaars zijn wel supervriendelijk, en er zijn wel wat mogelijkheden : extra inkleding, tafels buiten bij mooi weer, enz. We moeten wel eens gaan kijken als de feestzaal klaar staat want dat zal een beter beeld geven. Mag ik jullie e-mailadressen om eens te horen hoe jullie dit aanpakken, betreft versiering, tent, enz ... en ben ook wel benieuwd naar foto's. ellen_dupont@hotmail.com

ilse
18-5-2009
 Meld misbruik6-8-2008 17:54:41

Hey Ellen
Vorige keer ben ik gaan eten in de Moor en dan ging er later op de avond een feest plaats vinden, de zaal was aangekleed en ik moet zeggen dat het heel mooi was. De lichte tafellakens, bloemekes en kaarsen zorgen voor een heel gezellige, feestelijke sfeer. Die mensen hadden ook voor witte balonnen gezorgd (moet je zelf voorzien of vragen en dan regelt de moor het voor u)en dat maakte het echt af. Eigenlijk vielen de beestjes totaal niet meer op :-)
Ik geef je mijn email van het werk want dat zie ik elke dag: ilse.janssens@tnt.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info