TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Van der Auwera
9-7-2005
|
10-4-2005 10:23:28
Hallo Dorien,
Wij doen daar onze feest op 9 juli en zijn er ook al naar een andere feest geweest. Ik vind het daar een prima prijs-kwaliteit verhouding en ze zijn enorm vriendelijk en hebben goede ideeën wat de menu betreft en zo.
Groetjes, Ann
|
|
bruid
26-8-2006
|
11-4-2005 18:53:40
Hey Dorien,
In oktober heeft mijn nicht daar haar trouwfeest gegeven en het was er perfect! Héél lekker eten, goeie bediening, vriendelijk personeel. Nu we gaan trouwen, wilden we daar ook ons feest houden. We zijn er een maand geleden voor meer info geweest, maar de zaal was jammer genoeg juist te klein voor ons feest (185 personen en mogelijk nog meer omdat veel nichten in de leeftijd zitten dat ze een vriendje kunnen krijgen).
Het zijn vriendelijke mensen, alles kan, ze hebben een mooie tuin achteraan, een redelijke prijs, een ruime parking en de overschot van het eten krijg je mee naar huis ;-)
Van waar ben jij? Ik van Berlaar-Heikant.
Veel groetjes, Tinne 26.06.2006
|
|
Anja
26-5-2006
|
30-5-2005 20:55:34
hey Dorien,
Wij zijn van Heist-op-den Berg en zijn ook op zoek naar een feestzaal. Voor hoeveel personen kan hier dan juist een feest geven en van welke prijsklasse starten zij?
|
|
Dorien
9-9-2006
|
3-6-2005 10:40:46
Hey Anja,
waarschijnlijk hebben wij rond de 120 gasten. De maximumcapaciteit van de zaal bedraagt 180 (denk ik). De zaal is trouwens heel mooi. En wat betreft de prijs ... das moeilijk te zeggen, want hij heeft geen brochures met voorstellen van menu's en prijzen in. Maar de prijzen zijn binnen de normale grenzen.
Als je nog meer wil weten, vraag maar. Wij zijn er reeds uit welke feestzaal. Het wordt 't Festijn.
En ik ben van Hulshout, de achtertuin van Heist-op-den-Berg :)
groetjes, Dorien
|
|
Katrien
26-8-2009
|
25-6-2005 19:47:10
Hoi Dorien,
Wij wonen vlakbij 't Festijn, en trouwen op 26/8/2006. Wanneer trouwen jullie?
groetjes
Katrien
|
|
Dorien
9-9-2006
|
4-7-2005 13:21:20
Hey Katrien,
wij trouwen op 09/09/2006, dus een beetje later dan jullie. Doen jullie ook de feest in 't festijn?
groeten, Dorien
|
|
Katrien
26-8-2009
|
6-7-2005 20:53:12
Hoi Dorien, We hebben een optie op het Festijn.Inderdaad heel vriendelijke mensen, maar ik vind het wel vervelend dat ze niks op papier konden laten zien van menu's of zo. Ze zouden iets opsturen, maar tot nu toe nog niets ontvangen. De prijzen zouden liggen tussen 50 en 60€, maar ja, da's wel een verschil van 10€. Als je dat op, pakweg, 100 mensen telt...We hebben nu een heel knappe zaal gevonden waar de prijzen nog lager liggen dan 50€, je hebt er heel veel keus qua eten. Hier zit dan ook de tafelversiering bij in. Dus, ik denk niet dat het het Festijn zal worden. Maar, het Festijn is wel een heel mooie zaal, met mooi tuin en ruime parking. De zaal heeft zeker en vast haar troeven!
groetjes Katrien
|
|
Dorien
9-9-2006
|
8-7-2005 12:28:12
Hey,
wij kregen aanvankelijk ook niks op papier. Maar mijn vriend stond erop en toen hebben ze een prijsofferte gemaakt. De prijs ligt tegen de 60 euro voor een 4-gangenmenu. Daar heb je dan wel alle drank bij in; dat vond ik een voordeel. Geen onvoorziene kosten achteraf. Ik denk dat je heel vrij bent in het menu. Zelf met een voorstel afkomen, lijkt mij geen probleem.
Naar welke zaal gaat jullie voorkeur uit? Wij hebben veel zalen bezocht, misschien zijn wij er ook gaan kijken :)
groetjes, Dorien
|
|
Katrien
26-8-2009
|
18-7-2005 21:38:53
Hey Dorien,
Wij hebben ondertussen de Vlaschaard in Hulshout vastgelegd, zal jou waarschijnlijk wel bekend zijn zeker :-)? Hm, zie da volledig zitten, mooi gebouw, knappe zaal, goeie prijzen. Ja, en inderdaad ook alle drank inbegrepen, da's het beste he, dan weet je waar je staat. Ben blij en opgelucht dat we eindelijk een locatie hebben.
groetjes, Katrien
|
|
Dorien
9-9-2006
|
19-7-2005 9:21:10
Hey Katrien,
de Vlaschaard weet ik inderdaad goed zijn. Dat is maar een kilometerje van mijn deur af :) Wij gaan daar soms op zondag eten.
Eigenlijk wel grappig. Ik woon in Hulshout en vind een zaal in Beerzel. Jij woont in Beerzel en vindt een zaal in Hulshout en de trouwdatums verschillen maar twee weken.
Mijn email is mie_bibie@hotmail.com. Voor het geval je een babbeltje wil doen :) Misschien kunnen we ook informatie uitwisselen over fotografen of dj's of wat er nog allemaal bij een trouw komt kijken. Want we zijn toch van dezelfde streek :)
groetjes, Dorien
|
|
Annelies
4-6-2011
|
12-8-2010 16:00:41
Heeft er iemand foto's van als de zaal aangekleed is? Wij zouden ons feest daar ook willen doen.
Mijn e-mail is ceuppensannelies@hotmail.com
Alvast bedankt
|
|
denise
|
24-2-2013 9:09:38
Hallo, Wij geven ons huwelijksfeest in het Festijn in September 2013 - en ik zou ook graag 'n fotootje willen zien van hoe de zaal aangekleed is :-) Mijn mail adres is wohati6@gmail.com . Zijn de stoelen bedekt met linnen? Moet je daar voor bijbetalen? Moeten we zelf versieringen meebrengen? ... :-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|