Terug naar overzicht
Wij hadden geen mis in de kerk maar een viering met rent-a-priest. De muziek die wij gekozen hadden was:- Nick Cave - just a perfect day (intredeliedje)- Rob de Nijs - iets van een wonder- Wim Soutaer - ik hoor bij jou (na de ringen)- Queen - too much love- Clouseau - Eeuwigheid (was voor onze "sortie" en moest wat ambiance zijn, misschien minder gepast in een kerk...)Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com10 dagen getrouwd
Hallo Evi,Wij hebben ook zitten sukkelen met die liedjes. Het zijn uiteindelijk deze geworden:intrede suite: Kalima Kadara - laisintrede bruid: Only time - enyawij hebben lange suite vandaar twee liedjesna vergevingsmoment: altijd heb ik je lief - clouseauna eerste lezing: kiss from a rose - sealna huwelijksinzegening (nog niet zeker)hooverphonic - onetijdens ondertekening register: the best is yet to come - novastarna voorbede: children of the sun - twarrestijdens communie: alegria - cirque du soleilen als reserve may it be - enyaslotlied: beautiful day - u2ik hoop je hiermee al een beetje op weg te helpen...groetjes,Dorien4/10/08
Hoi Evi ja bij ons ook even zoeken geweest, hangt natuurlijk veel af wat je graag hoort , wij hebben:als de mensen binnen komen: Elefant love medley Ewan Mac gregor en nicole kidmaninterde: Beautiful jim brickman na vergeving: Zij marco borsatoNa eerste lezing : But I do love you - leann RimesTekenen huwelijks register : Engel van mijn Hart - Marco borsatoofferande: Everything - Michael bubléCommunie: Bubbly - Colbie caillatuittrede: Joyful joyful - Lauren HillSucces met je zoektocht!!!
Hoi,Ik heb onze liedjes ook eindelijk kunnen kiezen.Zij - Marco BorsatoYou are the reason - Koen Wauters en SarahYou'll be in my heart - Phil CollinsMore than words - ExtremeEngel van men hart - Marco BorsatoI belong to you - Eros Ramazotti en AnastaciaA brand new day - Diana RossDeze worden allemaal live gezongen door Amantes. Hopelijk heb je er wat aan.