Terug naar overzicht
Ik heb een strapless modelletje van marie-jo,ik ben er super content van,heb hem al een paar keer "getest"Grtz sarah
Ik heb ook een strapless model ooit gekocht (niet speciaal voor huwelijk) en ik ben daar ook heel blij mee. Ik moet zeggen, ik heb redelijk zware borsten en toch blijft dit heel goed zitten. Ik denk eraan om ook zo'n strapless model te kopen voor mijn huwelijk. Er bestaat inderdaad tape, maar ik denk eerlijk gezegd dat die niet nodig zal zijn. Het is misschien het beste om deze bh eens een paar keer te proberen op voorhand. En moest het toch niet zo goed lukken, dan denk ik dat je bij een apotheker ofzo terecht kan voor zo'n tape.Succes :-)Groetjes, Sarah
hallo sylvie,ik heb een paar weken geleden met hetzelfde probleem gezeten. niks te vinden dat mij goed past en alles zakte ook naar beneden.het is idd een beetje zoeken naar een bh die bij je past en ik heb de mijne ondertussen gevonden. het is er één van simone pèrèle. wat ik goed vond is dat er aan de binnenkant een soort rubberlaagje zit waardoor die helemaal niet zakt. heb in het pashokje even staan springen en alles bleef op z'n plaats.de tape kan je kopen bij veritas maar het is naar't schijnt toch even wennen.succes
Omdat mijn kleed strapless is en vanachter nogal open was het voor mij moeilijk een BH te vinden. Uiteindelijk heb ik gekozen voor iets anders. Ik ken niet echt de naam, maar het zijn siliconen cups die je aan elkaar kan haken. De binnenkant van de cups kleven gewoon aan je borsten. In het begin had ik ook mijn twijfels, maar ze houden zeer goed.
Hey Sylvie,Ik heb ook een strapless bh. Bij mij gaan ze achter in mijn kleed lussen voorzien waar ik mijn bh moet doorsteken, zodat hij zeker niet afzakt en dat hij niet zichtbaar isEls26/07/2008
Hoihoi,Ik heb voor een korset-bh of hoe dat je het ook moogt noemen gekozen want ik wou helemaal niet het gevoel hebben dat hij zou afzakken. Het is een redelijk simpel korset die helemaal niet aanspant, maar heel goed zit en de bustier past perfect. Wel een beetje duurder, maar ik ga het erna nog heel goed kunnen gebruiken :-))groetjes,Els19/07/08
ik heb een bustier en dat zakt niet af hoor; ik heb er in de winkel wat mee rondgesprongen en da ging goed. niet vergeten dat je kleed (als het aansluitend is) de bh ook op zijn plaats houd. als je een goeie bustier koopt mag die zelfs nit het gevoel geven van afzakken!grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl