Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskleed

26-5-2008 21:06:57
Hoi,

Bij ons staat er nog 40 dagen op de teller. Ik ben vandaag samen met mijn mama en beste vriendin mijn bruidskleed gaan passen. Er moet bijna niets aan gebeuren. Het zit me als gegoten!!! Ik voelde mij direct op mijn gemak. Ik straalde gewoon!!!!!!!

Groetjes,
Wendy (05/07/2008)

Wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 973

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik26-5-2008 21:29:35

Da is een meevaller hé!!
Ben blij voor jou.
Ik ben 2 weken geleden het mijn gaan passen,het moet 4 cm ingenomen worden,over 2 weken mag ik teruggaan,hopelijk is het dan beter.

Grtz en nog veel succes sarah

wendy
5-7-2008
 Meld misbruik26-5-2008 23:06:39

hallo naamgenoot en trouwdag genoot!!!!!

ik ben wendy en trouw ook op 5 juli. ik mag over 2 weken weer gaan passen.
spannend allemaal.

groetjes van een andere aanstaande bruid wendy

Els
30-5-2008
 Meld misbruik27-5-2008 8:40:17

leuk he dat er bijna niets meer moet aan gebeuren. Bij mijn eerste pas moest gewoon de zijkant een klein beetje worden ingelegd omdat ik een beetje was vermagerd maar de rest zat perfect! en dit na een hele tijd stressen omdat ik dacht dat het niet mooi en goed ging zijn...zorgen voor niets dus
Vrijdag mag ik het eindelijk een hele dag aandoen om te trouwen met mijn ventje...

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik27-5-2008 10:13:05

He!

We trouwen op dezelfde dag. Ik ben vorige week ook nog eens mijn trouwkleed gaan passen, en ik vond het ook supergoed. Ik had het eigenlijk niet gedacht want het kleed was aanvankelijk vééél te groot. Ik dacht dat het nooit meer in orde ging komen.. MAar wél dus... Ben ook heel blij. Dat is toch al een zorg minder (wetende dat je er stralend zal uitzien....)

Veel succes nog en geniet er nog van he!

Lieselot

05/07/08

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik27-5-2008 16:51:00

Hallo Wendy!
Wij trouwen ook op 5 juli. Ik ga nu vrijdag pas voor de eerste keer écht passen. Ik ga ervan uit dat ze er nog veel werk aan zullen hebben...
Ben wél superblij dat ik het dan eindelijk nog eens mag aandoen!
Groetjes,
en veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!
Lies.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...