Terug naar overzicht
Da is een meevaller hé!!Ben blij voor jou.Ik ben 2 weken geleden het mijn gaan passen,het moet 4 cm ingenomen worden,over 2 weken mag ik teruggaan,hopelijk is het dan beter.Grtz en nog veel succes sarah
hallo naamgenoot en trouwdag genoot!!!!!ik ben wendy en trouw ook op 5 juli. ik mag over 2 weken weer gaan passen.spannend allemaal.groetjes van een andere aanstaande bruid wendy
leuk he dat er bijna niets meer moet aan gebeuren. Bij mijn eerste pas moest gewoon de zijkant een klein beetje worden ingelegd omdat ik een beetje was vermagerd maar de rest zat perfect! en dit na een hele tijd stressen omdat ik dacht dat het niet mooi en goed ging zijn...zorgen voor niets dusVrijdag mag ik het eindelijk een hele dag aandoen om te trouwen met mijn ventje...
He!We trouwen op dezelfde dag. Ik ben vorige week ook nog eens mijn trouwkleed gaan passen, en ik vond het ook supergoed. Ik had het eigenlijk niet gedacht want het kleed was aanvankelijk vééél te groot. Ik dacht dat het nooit meer in orde ging komen.. MAar wél dus... Ben ook heel blij. Dat is toch al een zorg minder (wetende dat je er stralend zal uitzien....)Veel succes nog en geniet er nog van he!Lieselot05/07/08
Hallo Wendy!Wij trouwen ook op 5 juli. Ik ga nu vrijdag pas voor de eerste keer écht passen. Ik ga ervan uit dat ze er nog veel werk aan zullen hebben...Ben wél superblij dat ik het dan eindelijk nog eens mag aandoen!Groetjes,en veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!Lies.