Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppedoos gezocht!

26-5-2008 21:28:47
Dag bruidjes,
Ik heb eigenlijk een vraagje :
Is er iemand die een orginele enveloppedoos te koop heeft? Ik wil er rond de 10 euro voor geven. Is zo'n enveloppedoos die je in de AVA koopt groot genoeg. IK wil ze tussendoor niet leegmaken.
Alvast bedankt!
Je mag altijd mailen naar veronique_claes@hotmail.com

veronique

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1635

Patricia

Meld misbruik27-5-2008 9:09:40

Ik was ook nog op zoek nr een leuke doos, mr vond mn gedacht eigenlijk niet. Bij AVA bij ons hadden ze maar heel weinig dozen.

Mn mams had gisteren een idee, ze heeft nog een ronde witte doos liggen, tis een heel mooie precies glanzend leer (mr tis karton met e laagje), met witte stekkingen aan de randen. We zouden dan een geleuf maken in het deksel en rond de doos lint binden met een strik, zodat t wat feestelijk oogt.
Denk dat die doos van Ikea komt.

Veel succes
Patricia
01-08-08

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik27-5-2008 9:22:14

Ik heb bij de AVA een mooie witte hartvormige doos met langs de zijkant een gleuf gezien. Ook in een winkel met geboortesuikers en huwelijkskaarsen hadden ze die in verschillende maten.

Groetjes,
Inge
14/06/08

Sarah
31-5-2007
 Meld misbruik27-5-2008 10:06:56

kijk eens op de site www.ikenmij.nl
daar maken ze allemaal dingen in dezelfde lijn als jullie uitnodiging. Ik weet niet heel zeker of ze ook enveloppendozen hebben, maar ik denk het wel. Wij hebben daar ons receptieboek besteld. Heel mooi!
PS: ik denk ook niet dat die doos groot genoeg gaat zijn, afhankelijk natuurlijk hoeveel volk gaat komen. Maar van alle kanten raden ze mij aan om de enveloppen hier niet in te laten zitten en geregeld leeg te maken. Niet dat je familie gaat pikken, maar er loopt ook nog ander volk rond natuurlijk dan je genodigden. En blijkbaar gebeurt het wel vaker dat er dan een aantal enveloppen verdwijnen... Ik heb dus gevraagd of mijn schoonbroer deze regelmatig leegmaakt en in een kastje met slot legt (krijgen we ter beschikking van de zaal)

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik27-5-2008 13:43:46

Hey,

Ik vroeg me ook dikwijls af of zo'n enveloppedoos groot genoeg zou zijn en heb ook gehoord dat je ze best regelmatig eens leegmaakt. Om deze 2 redenen hebben wij gekozen om geen 'traditionele' enveloppendoos te voorzien,ook omdat je er achteraf eigenlijk niets meer mee bent. Het klinkt misschien raar maar wij gaan een stenen brievenbus kopen (hebben we sowieso nodig als ons huis afgewerkt is) en die gaan we dan versieren met tulle en bloemen. Het is zeer stevig en zwaar (niemand zal er zomaar mee kunnen gaan lopen), waarschijnlijk ineens groot genoeg en het kan sowieso op slot.
Als je toch voor een enveloppendoos zou kiezen, zou ik ook eerder een doos kopen bij Ikea/Casa ofzo en daar een gleuf in maken. Die zijn dikwijls steviger en daar kan je je eigen toets aan geven bij het versieren.

Nog veel succes met de zoektocht !

Groetjes,

Jill

joke
12-7-2008
 Meld misbruik27-5-2008 17:14:24

Wij hebben onze doos ook in de AVA gekoct. Ik denk wat dat die groot genoeg zijn, want ik denk dat de meeste mensen gaan storten ipv een evenlopje te geven. Allé, wij doen daat toch ook altijd, vind dat ook 'veiliger'. Onze doos is dus ook meer voor de kaartjes enzo...

Nadine

Meld misbruik31-5-2008 12:00:00

Ik heb de mijne in een tuincenter gekocht maar zag dat ze nu ook in Blokker verkrijgbaar zijn in verschillende maten. Zwart met hele grote roos erop ...mooi en niet duur.Nadine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...