Nu Online
Momenteel zijn er 404 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

24 mei 2008

27-5-2008 9:25:11
Hallo iedereen,

Ik moet dit van mijn hart hebben. Zaterdag was ik uitgenodigd op de trouw in kasteel van Moerkerke van mijn beste vriendin. Ik wist dat het iets speciaal zou zijn maar zo iets. Het was gewoon ongelooflijk, alles was magisch. Ik trouw zelf volgend jaar en wees maar gerust dat ik ook Eveline van dream Event ga nemen. Niets was haar teveel en de vriendelijkheid, een vrouw naar mijn hart. Alles was perfect. Ik kan haar aan iedereen aanraden. Iedereen praat erover en dat wil ik ook voor mijn trouw.

Vele groetjes aan al de bruidsparen,

Ann

Anne

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1072

annelies

Meld misbruik27-5-2008 13:17:51

Wie of wat is dream event

Yvonne
22-5-2009
 Meld misbruik27-5-2008 14:44:39

Dag Ann,

We zullen waarschijnlijk ook met Eveline samenwerken en mochten nog voor aankomst van de gasten even piepen in het kasteel om eens te zien hoe dat alles in zijn werk gaat.

Maar ik heb meer een ander vraagje: op de trouw speelde "smashdance" tijdens het avondfeest en ook een jazzensemble tijdens de receptie. Wat vond je ervan? Was er ambiance?

Je mag me ook een mailtje sturen yvonne-robby@skynet.be

Alvast bedankt!

Groetjes
Yvonne

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik27-5-2008 16:37:00

Wat was er dan magisch aan? kan je het beschrijven?

Eveline

Meld misbruik27-5-2008 21:41:20

Hey Anne,

Wij hebben ook samengewerkt met Eveline van Dream Event en ik kan je alleen maar beamen.

groetjes,
Evi

Anne

Meld misbruik28-5-2008 8:36:28

Hallo Yvonne,

Tijdens de receptie was er een groep van 4man, toffe verrassing, was eens iets anders. Het avondfeest laat ons zeggen dat ik mijn voeten de volgende dag nog voelde. Iedereen amuseerde zich op de dansvloer. Ik heb hun gegevens opgevraagd voor een offerte voor mijn eigen trouw. Ik geloof dat hij Tom noemt die alles regelt.

Groetjes Ann

Anne

Meld misbruik28-5-2008 8:50:10

De dag zelf

Plaats van gebeuren was in kasteel van Moerkerke, mooi decor en prachtige tuin met fontijnen. Het eten was subliem en de bediening vriendelijk.
We kwamen toe met een Parijse oldtimer bus en hoornblazers stonden ons op te wachten. Eenmaal binnen werden we vriendelijk ontvangen door Eveline die ons naar het bruidspaar bracht in een mooi versierde zaal. Dankij het mooie weer vond de receptie buiten op het terras en de tuin plaats. Er was een fontuin in het meer en aangezien de tweede ceremonie daar plaatsvond was er een pad met tuinkaarsen en rozenblaadjes, zo heel romantisch.
Bij de tafelafroeping waren er weer de hoornblazers die de aankondiging deden. Toen we naar beneden gingen in de zaal kon ik mijn ogen niet geloven, zo prachtig gedecoreerd, op ieder detail was er gelet. Rond de stoelen waren strikken die dezelfde kleur hadden van het middenstuk en te midden van de knoop zat er een bloem, dezelfde die werden gebruikt bij de versiering van de grote zilveren kandelaars.
Alles was compleet. Van het decor tot de muziek, van het eten tot de bediening.
Een dikke pluim voor Dream Event. Had haar gisteren aan de lijn om mijn trouw eens te bespreken, haar nummer is 0494/78 99 80.

Vele groetjes,

Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...