Terug naar overzicht
Wie of wat is dream event
Dag Ann,We zullen waarschijnlijk ook met Eveline samenwerken en mochten nog voor aankomst van de gasten even piepen in het kasteel om eens te zien hoe dat alles in zijn werk gaat.Maar ik heb meer een ander vraagje: op de trouw speelde "smashdance" tijdens het avondfeest en ook een jazzensemble tijdens de receptie. Wat vond je ervan? Was er ambiance?Je mag me ook een mailtje sturen yvonne-robby@skynet.beAlvast bedankt!GroetjesYvonne
Wat was er dan magisch aan? kan je het beschrijven?
Hey Anne,Wij hebben ook samengewerkt met Eveline van Dream Event en ik kan je alleen maar beamen.groetjes,Evi
Hallo Yvonne,Tijdens de receptie was er een groep van 4man, toffe verrassing, was eens iets anders. Het avondfeest laat ons zeggen dat ik mijn voeten de volgende dag nog voelde. Iedereen amuseerde zich op de dansvloer. Ik heb hun gegevens opgevraagd voor een offerte voor mijn eigen trouw. Ik geloof dat hij Tom noemt die alles regelt.Groetjes Ann
De dag zelfPlaats van gebeuren was in kasteel van Moerkerke, mooi decor en prachtige tuin met fontijnen. Het eten was subliem en de bediening vriendelijk.We kwamen toe met een Parijse oldtimer bus en hoornblazers stonden ons op te wachten. Eenmaal binnen werden we vriendelijk ontvangen door Eveline die ons naar het bruidspaar bracht in een mooi versierde zaal. Dankij het mooie weer vond de receptie buiten op het terras en de tuin plaats. Er was een fontuin in het meer en aangezien de tweede ceremonie daar plaatsvond was er een pad met tuinkaarsen en rozenblaadjes, zo heel romantisch.Bij de tafelafroeping waren er weer de hoornblazers die de aankondiging deden. Toen we naar beneden gingen in de zaal kon ik mijn ogen niet geloven, zo prachtig gedecoreerd, op ieder detail was er gelet. Rond de stoelen waren strikken die dezelfde kleur hadden van het middenstuk en te midden van de knoop zat er een bloem, dezelfde die werden gebruikt bij de versiering van de grote zilveren kandelaars.Alles was compleet. Van het decor tot de muziek, van het eten tot de bediening.Een dikke pluim voor Dream Event. Had haar gisteren aan de lijn om mijn trouw eens te bespreken, haar nummer is 0494/78 99 80.Vele groetjes,Ann