Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen met foto - voorbeeldjes?

27-5-2008 11:01:29
Hallo iedereen,

Ik en mijn vriend hebben alle boeken met huwelijksuitnodigingen al verschillende keren opnieuw bekeken en we vinden niets! Erg, ik weet het. Vooral ik vind wel altijd ergens iets dat beter kan... Ben ik nu echt zo moeilijk :o)

Wij zijn gisteren uiteindelijk bij de drukker geraakt maar we vielen achterover van de startprijs voor het drukken alleen al... Ik heb nu wel een opleiding indesign gevolgd en zou eventueel zelf iets kunnen maken. Alleen, ik vind weinig voorbeeldjes van uitnodigingen met foto.

Zouden jullie mij eventueel via mail iets kunnen bezorgen? Eind juni moeten we ze bestellen dus het is nogal dringend!

Bedankt allemaal!

Groetjes,
Dorien
dorienculo@hotmail.com

dorien
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 717

Mieke

Meld misbruik27-5-2008 13:04:12

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Dorien. Ik vind ook nergens mijn goesting. Er is bij elke uitnodiging volgens mij wel ergens iets dat beter kan. Zouden jullie de voorbeeldjes ook naar mij kunnen sturen aub: duits100@hotmail.com.

Bedankt!

Mieke

Claudia
8-8-2010
 Meld misbruik27-5-2008 13:50:42

Hallo Dorien

Wij hebben zelf iets gemaakt met onze eigen foto (foto omgzet in sepia en dan donkerbruine tekst). We hebben de fotokaart dan afgedrukt op kodak-papier in de kodak-kiosk in het Kruidvat op 15 op 20 cm (+/- 0,25 euro). We hebben dan een mooie donkerbruine omslag gekozen van papicolor (+/- 0,42 euro) bij de AVA-papierwaren en schrijven de namen met de hand met een gouden stift (+/- 1 euro). Voorlopig hebben we enkel nog maar superleuke reacties ontvangen op onze originele en goedkope!!! (+/- 0,67 euro) uitnodigingen. Ik kan je vanavond eventueel een voorbeeldje doorsturen. Stuur je mij even een mailtje zodat ik hem in reply kan zenden? claudineken@hotmail.com

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik27-5-2008 14:23:22

Wij hebben via Extrafilm.com de uitnodiging gemaakt met onze foto's op. Het was zo'n soort "accordeon foldertje" - iedereen vond het heel mooi en origineel.
Groetjes
Diane
10 dagen getrouwd
elisadiana1@hotmail.com

Lore
5-7-2008
 Meld misbruik27-5-2008 14:36:03

Hey Dorien en Mieke,

Net onze kaart doorgestuurd.
We hebben besteld via CartaRosa.be, die hier ook adverteren op de site.

Voor ongeveer 450 uitnodigingen + enveloppe, betaalden we €515. En, we zijn heeeeeeeel tevreden met het resultaat.

Groetjes,

lore

Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik27-5-2008 16:56:35

heb de onze net doorgestuurd...
Wij betaalden 100 euro voor 200 uitnodigingen met kaartjes en enveloppe

kelly
14-11-2008
 Meld misbruik27-5-2008 19:39:50

Wij hebben onze uitnodigingen gemaakt in Publisher. Ze zijn nog niet 100% in orde maar dan heb je wel al een ideetje.

Wij zijn ook nog bezig met onze uitnodigingen. Zouden jullie ook voorbeelden naar mij kunnen sturen.

Alvast bedankt

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik27-5-2008 20:09:12

wij gingen ze ook zelf maken maar dat werd ons te duur. ik ben met eigen ontwerp naar een drukker gestapt in roeselare. de prijs viel enorm goed mee. ik betaal 2 euro per uitnodiging met envelop met drukkosten inbegrepen. ze hebben mijn voorbeeld genomen en die volledig herwerkt naar mijn goesting! is echt de max geworden

ik weet niet van welke regio je bent maar wij hebben drukkerij alflam in roeselare genomen. heel sympathieke mensen en zijn open op zon- en feestdagen.

grts cindy 12/09/08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Debevere

Meld misbruik27-5-2008 20:50:09

zou het mogelijk zijn om ook nog enkele voorbeeldjes door te sturen want we zijn ook nog volop op zoek naar een geschikte uitnodiging.groetjes.
debevere_caroline@hotmail.com

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik28-5-2008 8:35:34

Hey allemaal!

Bedankt voor de vele reacties op mijn berichtje. Ik denk dat ik al een paar leuke ideetjes gezien die zeer mooi zijn om ons op te baseren. Ik ben enorm verrast met de creativiteit onder alle bruidjes en bruidegommen! Bedankt allemaal!!!

groetjes,
Dorien
04/10/08

lies
5-7-2008
 Meld misbruik28-5-2008 10:37:46

hey,

onze uitnodiging kan je zien op www.koenenlies.bruiloftsite.nl

groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info