Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb hetzelfde probleem als Dorien. Ik vind ook nergens mijn goesting. Er is bij elke uitnodiging volgens mij wel ergens iets dat beter kan. Zouden jullie de voorbeeldjes ook naar mij kunnen sturen aub: duits100@hotmail.com.Bedankt!Mieke
Hallo DorienWij hebben zelf iets gemaakt met onze eigen foto (foto omgzet in sepia en dan donkerbruine tekst). We hebben de fotokaart dan afgedrukt op kodak-papier in de kodak-kiosk in het Kruidvat op 15 op 20 cm (+/- 0,25 euro). We hebben dan een mooie donkerbruine omslag gekozen van papicolor (+/- 0,42 euro) bij de AVA-papierwaren en schrijven de namen met de hand met een gouden stift (+/- 1 euro). Voorlopig hebben we enkel nog maar superleuke reacties ontvangen op onze originele en goedkope!!! (+/- 0,67 euro) uitnodigingen. Ik kan je vanavond eventueel een voorbeeldje doorsturen. Stuur je mij even een mailtje zodat ik hem in reply kan zenden? claudineken@hotmail.com
Wij hebben via Extrafilm.com de uitnodiging gemaakt met onze foto's op. Het was zo'n soort "accordeon foldertje" - iedereen vond het heel mooi en origineel.GroetjesDiane10 dagen getrouwdelisadiana1@hotmail.com
Hey Dorien en Mieke,Net onze kaart doorgestuurd.We hebben besteld via CartaRosa.be, die hier ook adverteren op de site.Voor ongeveer 450 uitnodigingen + enveloppe, betaalden we €515. En, we zijn heeeeeeeel tevreden met het resultaat.Groetjes,lore
heb de onze net doorgestuurd...Wij betaalden 100 euro voor 200 uitnodigingen met kaartjes en enveloppe
Wij hebben onze uitnodigingen gemaakt in Publisher. Ze zijn nog niet 100% in orde maar dan heb je wel al een ideetje.Wij zijn ook nog bezig met onze uitnodigingen. Zouden jullie ook voorbeelden naar mij kunnen sturen.Alvast bedankt
wij gingen ze ook zelf maken maar dat werd ons te duur. ik ben met eigen ontwerp naar een drukker gestapt in roeselare. de prijs viel enorm goed mee. ik betaal 2 euro per uitnodiging met envelop met drukkosten inbegrepen. ze hebben mijn voorbeeld genomen en die volledig herwerkt naar mijn goesting! is echt de max gewordenik weet niet van welke regio je bent maar wij hebben drukkerij alflam in roeselare genomen. heel sympathieke mensen en zijn open op zon- en feestdagen.grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
zou het mogelijk zijn om ook nog enkele voorbeeldjes door te sturen want we zijn ook nog volop op zoek naar een geschikte uitnodiging.groetjes.debevere_caroline@hotmail.com
Hey allemaal!Bedankt voor de vele reacties op mijn berichtje. Ik denk dat ik al een paar leuke ideetjes gezien die zeer mooi zijn om ons op te baseren. Ik ben enorm verrast met de creativiteit onder alle bruidjes en bruidegommen! Bedankt allemaal!!!groetjes,Dorien04/10/08
hey,onze uitnodiging kan je zien op www.koenenlies.bruiloftsite.nl groetjes,