TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jill
24-1-2010
|
27-5-2008 13:36:13
Hey Debby,
Jullie hebben idd nog wel tijd maar het is nooit te vroeg om te gaan kijken/passen van bruidskledij, vind ik. Maxim's Couture heb ik persoonlijk geen ervaring mee maar de dame lijkt me alvast heel vriendelijk. Het is vooral belangrijk dat je je op je gemak voelt en niet gedwongen wordt. Meestal worden kleedjes besteld in de juiste maat, tenzij (denk ik) dat het einde colectie is en het kleed jouw maat is. Ik weet dat de nieuwe collecties rond september-oktober in de winkels hangen en er daarom misschien al veel kleedjes weg zijn maar niets mag je tegenhouden om het kleed van je dromen nu al te kopen, eender of het van de 'verouderde' of nieuwe collectie is...
Alvast veel plezier en geniet er vooral van!
Groetjes,
Jill
|
|
Joke
25-4-2009
|
27-5-2008 13:39:22
Dag Debby,
Ik denk dat het ervan af hangt wat je wilt. Als je echt iets uit de nieuwe collecties wilt, lijkt het mij inderdaad veel te vroeg, maar als je je droomkleedje vindt in deze collectie, zou ik je niet laten tegenhouden om het nu al te kopen. Wij trouwen op 25/04/2009 en ik ga pas vanaf september kijken voor mijn kleed; dat werd mij aangeraden toen ik eens een winkel binnenwandelde op een opendeurdag.
Veel succes! Joke
|
|
Els
19-7-2008
|
27-5-2008 13:51:04
Hoi Debby,
Ik zou pas in oktober gaan kijken als de nieuwe collecties er zijn. Maar begin alvast maar 'boekskes' te kopen (loving you, mariage,...) en dan op t internet te kijken zodat je je al een beeld kan vormen van welke stijl je graag zou hebben. Er is zoveel keuze en je moet inderdaad ook wel eens andere dingen passen, maar ieder heeft zo zijn eigen stijl en het is zeker belangrijk om al een ideetje te hebben. Ik ben eerst bij een andere ontwerper geweest voor ik naar winkels met rembo ben gaan kijken en het is uiteindelijk toch rembo geworden :-)) Succes met de zoektocht!!
groetjes, Els 19/07/08
|
|
Patricia
|
27-5-2008 14:21:02
Hoi Debby
Je hebt nog meer dan een jaar tijd. Dus dan maak je een keuze. Ofwel kijk je wat er nu nog int aanbod mogelijk is van de huidige collectie. Vind je daar je droomkleedje en bestel je. Dan kijk je best niet meer rond naar andere collecties en zeker niet nr de nieuwe collecties.
Of je wacht op de nieuwe collectie en kijkt nu idd in zoveel mogelijk boekjes en op internet dat je een idee kan vormen van wat je graag ziet (en dan zeker eerst nog gaan passen, want op foto is het altijd anders dan op jezelf).
Ikzelf ben ook meer dan een jaar op voorhand gaan kijken en had in de eerste winkel prijs. Twijfelde ook of ik nog winkels zou doen (want was ook eerste winkel), mr heb het toch gekocht (was laatste model dus kon niet wachten, twas dat of iets anders vinden).
Ik heb er niet echt spijt van, tis nog steeds waaaauw, ik sta er heel goed mee. Maar ik zou toch meer winkels willen doen hebben, om echt t gevoel gehad te hebben dat ik een bruid ben.
Maar dat is heel persoonlijk.
Maak je vooral niet teveel zorgen en geniet van het zoeken naar een kleedje :-)
Patricia 01-08-08
|
|
Elke
7-3-2009
|
27-5-2008 17:37:31
Wij trouwen 7/3/09. Ik ben afgelopen weekend gaan kijken voor een kleedje, maar heb besloten te wachten op de nieuwe collectie. Van de vorige collectie zijn er al veel modelletjes weg, en ik had graag wat meer keuze, en wilde niet overhaast beslissen. Maar ik heb nu wel al een goed idee wat ik wel en niet wil. In november heb ik een nieuwe afspraak voor de nieuwe collectie.
|
|
Cindy
12-9-2008
|
27-5-2008 20:03:37
ik had mijn kleed al besteld eind juli 07 terwijl wij pas trouwen september 08
ik was ruim op tijd. is soms maar goed ook want sommige besteltermijnen lopen over 6 maand.
dan heb je tijd genoeg om schoenen en lingerie te kopen enzo
grts cindy 12/09/08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Marieke
18-4-2009
|
27-5-2008 20:12:16
Hallo! Ik ben toevallig zaterdag met m'n ouders in een winkel met bruidskledij beland, Scarpellini in Oostende. Ze hebben me er zelf tussengezet zodat ik eens de 3 kleedjes van m'n keuze kon passen. Het 1 ste dat ik aanhad was echt schitterend & ik denk dat het dat zal worden, alhoewel we maar trouwen op 18_04, maar als je nu het kleed van je dromen ziet & waarom dan wachten?
Succes!
Marieke
|
|
Sarah
30-5-2009
|
28-5-2008 7:50:43
Wij trouwen op 30/05/09, nog net iets meer dan een jaartje dus. Ik ben vorige week gaan passen voor mijn kleed en denk dat ik een keuze gemaakt heb. Ik ben al sinds het begin van het jaar zo wat aan het rondkijken naar de verschillende mogelijkheden omdat ik in juni graag mijn kleed besteld wil hebben. Ik heb al meermaals gehoord dat een kleed zo een week voor het huwelijk pas aankomt en dat wil ik niet meemaken :-) Mijn kleed heeft 6 maanden besteldtijd en is al van de nieuwe collectie van 2009. (Er zijn dus wel al kleedjes van de nieuwe collectie maar er werd mij gezegd dat de meeste pas rond september binnen komen.) Aangezien ze in de winkel juli en augustus niet werken heb ik nog 3 maanden speling volgend jaar. Tijd genoeg dus en ik voel me er goed bij. Denk dat jij zelf een beetje moet uitmaken waar je je goed bij voelt. Maar laat je zeker niet tegenhouden door de tijd...
Groetjes, Sarah
|
|
Mandy
8-5-2009
|
28-5-2008 17:27:45
Hey Debby,
Ik heb nog 345 dagen op de teller staan. Ik ben twee maanden geleden naar twee winkels geweest en heb in totaal ongeveer 5 kleedjes gepast. Toen ik mijn laatste kleedje bij Maxim's in Mechelen had gepast had ik iets van dat is het.
Ze zijn er heel vriendelijk en je moet er niet de kleedjes nemen die er hangen, ze worden op maat besteld. Ik ga nu vrijdag nog eens passen en ik ga waarschijnlijk ook dat kleed al bestellen.
Rondkijken kan nooit geen kwaad maar als je een kleed ziet en je heb direct iets van wauw dan moet je niet aarzelen ik heb nog twee maanden gewacht en ik ga toch voor mijn wauw kleed.
Veel succes met je zoektocht Groetjes -x-
|
|
Inge
14-7-2009
|
2-6-2008 22:46:37
Wij trouwen op 1/8/2009 dus da's nog een tijdje, maar ik kon ook niet wachten om te gaan kijken in een bruidswinkel. In de paasvakantie ben ik bij Sofie in Deinze langs geweest en ik heb er verschillende kleedjes gepast. De jurken die ik thuis zo mooi vond, stonden me niet en uiteindelijk heb ik een totaal ander kleedje gepast, dat me heel goed stond. Het kleed was van Rembo en het kostte 1400 euro, wat ik te duur vond. Toevallig zag ik vorige maand dat Sofie uitverkoop deed, en dat alle kleedjes van Rembo 30 procent afgeprijsd waren. 'k Heb dus direct gebeld en "mijn" kleedje hing er nog. 'k Ben er diezelfde week nog om gereden, wou dat kleed persé en nu heb ik het ook. Enige nadeel: het kleedje moest in juni dit jaar aangepast worden aangezien ze totaal uitverkopen. Ik heb het dus zo meegenomen en een vriendin van mij ma gaat het volgend jaar aanpassen (maat is zo goed als perfect maar is nog een beetje te lang enz....) Ik heb er nog geen spijt van, het kleed hangt nu bij mijn ouders en moest ik kunnen, ik zou het elke dag gaan passen :-)
Dus ik zou zeggen, als je nu "het" kleed vind, niet twijfelen! Momenteel prijzen ze de collectie van 2008 af, want in november krijgen ze de nieuwe collectie binnen dus ik denk dat je nog koopjes kan doen!
Nog veel succes! Inge
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|