Terug naar overzicht
HalloOver welke prijs heb je het dan???Groetjes Syl*
Hoi Greet,Wij hebben ook DJ Partysound geboekt voor onzen trouw. We hebben hem echter op aanraden en hebben hem dan ook nog niet horen draaien. Welke muziek heeft hij die avond gedraaid? Was er ook wat commerciële hedendaagse muziek bij (zoals Nathalia, wat R&B, en zo). Bedankt voor je reactie. Nathalie
Natalie,op het feest afgelopen weekend werd heel veel '90 gespeeld maar ook de recente hits waren goed van de party.Wanneer is jou dag,dit jaar nog of is het volgend jaar?Groetjes...
Hoi Greet, Wij trouwen op 15 oktober 2005, dit jaar dus en trouwen in Lebbeke. We vonden het wel goed klikken bij het gesprek met hem, maar vrees toch een beetje dat hij niet genoeg recente hits gaat spelen. Ik ga in ieder geval een lijstje opmaken van top 50 muziek dat we graag horen, doet hij er dan niets mee, dan is het ook zo. Was er ook wat muziek voor de oudere generatie? Nathalie
Hoi Nathalie,ik kan je alvast tweemaal gerust stellen.De oudere groep was wel iets minder vertegenwoordigt maar werd zeker niet vergeten.Wat de recente hits betreft,had hij zeker voldoende in zijn collectie en maakte er zeker gebruik van.Verzoeklijstje maken vind ik wel een goed idee,ik denk het zelf ook te doen tegen onze trouwdag.En zoals je zelf zegt:Als het al klikt in het gesprek:...dan komt het allemaal wel goed.Ik ben er tot nu toe wel gerust in dat het zal slagen. Groetjes