Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes ouders

10-4-2005 13:40:27
Hallo,wij zijn nog op zoek naar een manier om onze ouders te bedanken. Onze tekst is al klaar maar daarnaast zouden we iets anders willen dan bloemen, spiegel of fles wijn. Iemand een ideetje?
kathleen

kathleen
3-12-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 834

julie
14-5-2005
 Meld misbruik10-4-2005 14:32:57

Hoi

Wij hebben bij de fotograaf een fotoshoot gedaan van ons en de hond erbij en daarvan wordt er een soort collage gemaakt en ingekaderd dat geven we dan aan de ouders.

Groetjes
Julie

Emmy
4-5-2005
 Meld misbruik11-4-2005 8:00:50

Onze fotograaf brengt 's avonds op het feest 2 lederen fotoboekjes met onze trouwfoto's (ongeveer een 12-tal foto's)en deze geven wij dan aan onze ouders.Voor onze getuigen hebben we een mooie fotokader uitgezocht met 2 foto's en deze brengt de fotograaf dan ook de avond van ons feest samen met onze bedank fotokaartjes.

Emmy & David nog 23 dagen :)

Els
14-5-2005
 Meld misbruik11-4-2005 11:44:24

Wij zijn momenteel bezig met een zeer persoonlijk cadeautje voor onze ouders. Het wordt een boekje, opgevat als een sprookjesverhaal met heel veel foto's en prentjes. Het begint bij onze geboorte (echos), dan periode voor we elkaar leerden kennen (éé blad voor mij en één blad voor Bram: collage van foto's). Dan foto's van sinds we samen zijn (per thema: reizen, knuffelen,...ook collages) We gaan samenwonen, dus weg van gezinsleden (zotte foto's van ouders en broers en zussen) Belangrijke momenten als overlijden van mijn papa en geboorte van halfbroer Bram (kaartjes) komen er ook in. Verhaal van aanzoek (foto verlovingsring). Hiertussen komen nog een aantal zaken, onder meer trouwuitnodiging. We eindigen met een foto op de dag zelf. Het is een persoonlijk cadeautje met onze evolutie, maar toch ook genoeg ruimte voor andere gezinsleden. Ik denk wel dat het zal aanslagen. Enige nadeel: veel zoek-en prutswerk aan.

annelies
8-7-2005
 Meld misbruik11-4-2005 17:01:24

dat persoonlijk boek is wel knap, maar dan moet je vele foto's toch dubbel hebben om het aan beide ouderparen te geven?

annelies

Els
14-5-2005
 Meld misbruik12-4-2005 13:24:46

We hebben gelukkig een onwaarschijnlijk goed copycenter in de buurt. (Heb daar tijdens mijn schoolcarrière papers laten maken waar ook copies van foto's in verwerkt waren.) Dus, de foto's worden één keer gecopieerd om dan het nodige knip-en plakwerk te verrichten bij vb. de collages. Normaal gezien kan je dan terug een perfecte kopie maken. Zodat je echt een boekje heb waar niks los zit. Alles sta echt gekopieerd op een blad. Is veel werk aan, maar ik denk wel dat een mooi resultaat zal geven.

Groetjes
Elske (nog 32 dagen...)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...