Terug naar overzicht
HoiWij maken 50 exemplaren en er komen ongeveer zo een 100 man.dus 1 per koppelgroetjesjulie
Liesbeth,ik zat aan dezelfde berekening als Julie .... een 50 tal. Tenzij je héél veel mensen verwacht in de kerk, denk ik dat dit aantal meer dan voldoende is.kathleen
wij laten er 150 maken... dat zal wel volstaan voor ons denken we...
Hallo,Wij gaan er zelf 80 drukken en verwachten (van wie we het weten) al 64 personen.Groetjes,Ingrid
wij moeten onze misboekjes ook gaan laten copieren en in orde maken, we waren ook aan het afvragen hoeveel....dus gaan we zien hoeveel mensen bevestigd hebben voor het feest en daar gaan we dan op verder om de boekjes te laten maken.Emmy & David nog 23 dagen :)
Hoi Liesbeth,Persoonlijk vind ik 1 per koppel wel weinig. De eerste mensen gaan allemaal een boekje nemen (2 per koppel) en de laatsten die buiten stonden te wachten hebben er dan misschien geen meer. Beter te veel dan te weinig, denk ik.Maar als je met die 100 álle genodigden meerekent en niet denkt dat die allemaal gaan komen, is het natuurlijk wel voldoende. Of je kan ze laten uitdelen door iemand in het kerkportaal en zeggen maar 1 per koppel te geven.Groetjes,Tinne
Hoi,ik zou er zeker 100 laten drukken. Zelf hebben wij er 150. Er komen ook altijd mensen naar de mis die je niet hebt uitgenodigd op het feest, (vrienden van ouders, nieuwsgierigen,...).Anke