Terug naar overzicht
Ben zelf niet van dendermonde maar mijn vriend wel.
heywij zijn vorige zomer getrouwd in dendermonde... telt dat ook nog :-)groetjessas
Ikke ben van dendermonde, wij trouwen op 30/08 :) in dendermondexxx
Hey,wij trouwen op 5 juli in Gent, maar wij verhuizen in september naar Dendermonde? Telt dat ook ;-)
hey,ik ben oorspronkelijk niet van Dendermonde, maar wel van omstreken. we wonen nu al een jaar in groot Dendermonde. we trouwen op 6 december en mogen dus dat prachtige stadhuis binnenwandelen!Alleen voor de foto's zijn we nog op zoek naar leuke locaties (we hebben 2,5 uur om ze te neen, maar vinden het een beetje riskant om dan naar Gent te trekken) iemand een idee in de buurt?????veel planplezier!
Alvast bedankt voor jullie reactie.@joke : Dendermonde heeft enkele leuke plekjes als fotolocatie. Als ik van jou was zou ik eens op voorhand de schelde eens gaan verkennen voor geschikte plekjes zoals oa vb een steiger. Je hebt ook het Begijnhof en het begijnhofmuseum. De jarenlange oude traditie is het parkje van Dendermonde aan de viaduct/rotonde/station. Je hebt ook in Baasrode de veerboot. Ik hoop dat ik je al een beetje kunnen helpen heb.Groetjes,Kelly 10/10/2008