Terug naar overzicht
Hallo Griet! Trouwen jullie enkel voor de wet? Dan is dat geen enkel probleem. Natuurlijk kan het wel zijn dat er mensen naar het stadhuis gaan komen om getuige te zijn van jullie ja-woord, maar dat mag op zich geen probleem zijn hé! Zolang ze maar een kaartje gekregen hebben voor de receptie of het avondfeest, zie ik echt geen enkel probleem!Groetjes, Kristien16/08/2008
hebben wij ook gedaan.wij hebben een huwelijksaankondiging verstuurt met daarin een kaartje voor ofwel de gehele dag (familie enzo) en anders voor het avondfeest.bij ons is ook iedereen welkom aan het districtshuis.
hey GrietWij hadden twee soorten uitnodigingen, eentje voor de receptie, waar enkel de kerkdienst op vermeld stond en eentje voor het avondfeest waar ook de wetdienst op vermeld stond.Daar is niemand naartoe gekomen, ik denk dat iedereen de kerk prefereert.Nu het is niet duidelijk of jullie ook voor de kerk trouwen, als dat niet zo is lijkt mij de kans wel groot dat ze naar het stadhuis komen... dat doen wij toch als er vrienden trouwen die enkel voor het stadhuis trouwen.Als je er de mensen niet bij wil, was het mss niet zo slim om op je uitnodiging te zetten dat je dat wel graag had, maar goed, panikeer er niet door!Spreek de mensen er desnoods over aan hé!geen stress!