TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
12-7-2008
|
28-5-2008 13:15:00
Hallo Lindsey,
Ik heb geen kleedje van Anne Belin maar ken het merk wel; zijn héél mooie kleedjes. Dat merk stond héél in het begin ook in mijn lijstje van favoriete. Nu heb ik ééntje van Vera Bridal. Kennen jullie dat?
Grts, Joke
|
|
Mandy
8-5-2009
|
28-5-2008 13:35:12
Hallo Lindsey,
Bij mij stond anne belin ook eerst in mijn lijstje, maar mijn voorkeur ging uiteindelijk toch naar een jurk van demetrios. Je zal er stralend uitzien. Veel succes en niet teveel zenuwen he.
Groetjes -x-
|
|
lieve
|
29-5-2008 7:06:14
hallo
bij mij staan er twee bovenaan, eentje van Anne Belin en eentje van Cimbeline. Mag ik vragen waar jouw Anne Belin kleed vandaan komt? De snit en afwerking zijn prachtig, dus je zal stralen!
Groetjes - Lieve
|
|
sabien
26-7-2008
|
29-5-2008 11:24:48
Ik trouw ook in een kleedje van Anne Belin, ik denk dat de jurk Margriet heet. Het is een combinatie van zijde met organza over de rok. Ik was er meteen weg van en heb nog een tijdje rondgekeken naar andere jurken, maar die jurk bleef hét zijn. Ben dan eens naar opendeur geweest waar de ontwerper van de jurken ook aanwezig was en ook hij stelde net die ene jurk voor. Het grappige eraan is ook dat ik de cataloog van Anne Belin aan mijn 2 beste vriendinnen getoond heb en dat ze ook allebei die ene jurk de mooiste vonden en zeiden dat zoiets mij heel goed zou staan. Heb toen heel hard comedie moeten spelen om niks te verklappen ! Welke jurk heb jij gekozen ?
groetjes Sabien
|
|
Koen
21-6-2008
|
29-5-2008 12:26:01
Ik heb mijn kleed rechtstreeks bij de ontwerper Steven De Wilde gehaald. Toffe man: de pasbeurten waren altijd gezellig. Hij zegt ook direct zijn mening. Als je naar de website van Anne Belin kijkt heb ik kleedje nummer 8. Staat jou kleedje ook op de website? Ik vind dat mijn kleed ook wel iets stoers heeft en ik voel me er goed in. Maar zo 3 weken voor de trouw begin ik toch wel te twijfelen of mijn vriend dat wel mooi gaat vinden.
|
|
sabien
26-7-2008
|
29-5-2008 14:14:45
hallo,
Mijn jurk is een variante op nr 7, hetzelfde bovenstuk maar de rok is nog eens met organza boven. Het was een kleedje uit de vorige collectie van Anne belin. Nr 8 vind ik ook zeer mooi, ik denk dat die rok meer naar mijn rok neigt. Het was inderdaad Steven Dewilde die mij dat kleedje ook aanraadde. Je zult er zeker succes mee hebben want het is een supermooie jurk !!!
groetjes Sabien nog 58 dagen ...
|
|
Lenie
|
29-5-2008 20:54:10
Hey,
Ik ben op 29 maart getrouwd in een jurk van Anne Belin (nr. 7 van op de website). Ik kreeg heel veel superreacties! Voelde me er zalig in!
Groetjes Lenie
|
|
Lenie
|
29-5-2008 20:55:39
Hey, nog een reactie,
Sabien, ik heb dat kleed ook gepast (die variatie op nr. 7)! Inderdaad ook heel mooi!
|
|
Koen
21-6-2008
|
30-5-2008 8:56:06
Die nummer 7 is ook heel mooi. Dit kleedje heeft net zoals nummer 8 een hoge kraag. Mag ik vragen wat jullie met je haar gaan doen of hebben gedaan? De ontwerper heeft me aangeraden om mijn haar kort te laten knippen en zeker niet op te steken.
|
|
lieve
|
30-5-2008 22:16:05
Piep
Twijfelde tussen Cymbeline en Anne Belin maar het is ook het laatste geworden! Vandaag beslist! Joepie! Ben content! Het past bij mij, helemaal !!! Wou dat gewoon ff kwijt! Alleen zal ik mijn haar toch laten opsteken denk ik.. ook al lees ik hier dat hij dat afraadt.. mmm... kort laten knippen zie ik zeker niet zitten, ben net weer aan het sparen.. (Altijd lang haar gehad en het laatste jaar vrij kort, rrr)
Groetjes en slaapwel van een tevreden aanstaande bruid
|
|
Lenie
|
1-6-2008 19:13:27
Hey Lieve, Ik vind dat je gerust je haar kan opsteken hoor. Ik heb dat ook gedaan met mijn kraagje!
Groetjes, Lenie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|