Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wit of huidskleur

28-5-2008 12:58:42
even jullie mening gevraagd;

Heb vanmorgen een supermooi jartellegordeltje gekocht; Wit afgewerkt met wat kant op de zijkant en precies hetzelfde kleur als mijn al eerder gekocht slipje en BH. Nu wou ik vanmiddig thuis nog eens passen en kvoelde me echt super vrouwelijk.

Nu deed ik ook van die kousen (die ik ook gekocht had) aan in huidskleur omdat ik dat toch mooier (natuurlijker) vind dan witte.

MAAR is dit niet raar een wit gordeltje met huidkleurige kousen? Het zijn stay up's dus zit aan de kousen ook een 'kanten' band, tis niet dat het echt super lelijk is maar met witte kousen ist waarschijnlijk een mooier geheel.

Wat zouden jullie doen, dan toch maar witte kousen aandoen of hopen dat mijn ventje niet zal letten op de verschillende kleur?

groetjes

Tamara
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 543

ellen
20-9-2008
 Meld misbruik28-5-2008 13:09:15

Dag Tamara,
mij zou dat helemaal niet storen omdat je inderdaad toch al de band hebt aan je kousen en bovendien vind ik witte kousen echt niet mooi.

Grietjes,
Ellen

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik28-5-2008 13:13:46

hallo,
Ik had huidkleurige stay-ups aan met een ivoren band vanboven... persoonlijk vind ik dacht echt wel het mooiste. Witte kousen vind ik maar niks.
Groetjes

elise
12-7-2013
 Meld misbruik28-5-2008 13:14:17

Hey Tamara,

Ik kies ook voor huidskleurige stay ups, ik vind witte kousen persoonlijk echt niet mooi.
Ik ben ook van plan om nog op zoek te gaan naar een leuke jartellegordel (een witte) Ik denk niet dat dit kleurverschil zal storen...

groetjes
Elise

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 13:29:00

natuurlijke kousen zijn onder een kleed idd mooier
waarom koop je geen twee paar?
huidskleur voor onder je kleedje en witte voor het lingeriesetje op zich om je mannetje te verrassen.
Als je een vrouw in lingerieset ziet, vind ik toch dat alles op elkaar moet afgestemd zijn en ook de kleur.
Groetjes!

Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik28-5-2008 15:49:38

ik heb dit aan mijn toekomstige gevraagd wat hij wilde...
Hij wilde een witte band, welke kleur dat de kous had deed er niet toe. Dus ben ik voor ivoor gegaan. Niet echt wit, en ook geen huidskleur. Ik vind ze in iedergeval mooi.

Ik raad aan vraag het eens aan je toekomstige man...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...