Terug naar overzicht
Dag Tamara,mij zou dat helemaal niet storen omdat je inderdaad toch al de band hebt aan je kousen en bovendien vind ik witte kousen echt niet mooi.Grietjes,Ellen
hallo,Ik had huidkleurige stay-ups aan met een ivoren band vanboven... persoonlijk vind ik dacht echt wel het mooiste. Witte kousen vind ik maar niks.Groetjes
Hey Tamara, Ik kies ook voor huidskleurige stay ups, ik vind witte kousen persoonlijk echt niet mooi. Ik ben ook van plan om nog op zoek te gaan naar een leuke jartellegordel (een witte) Ik denk niet dat dit kleurverschil zal storen...groetjesElise
natuurlijke kousen zijn onder een kleed idd mooierwaarom koop je geen twee paar?huidskleur voor onder je kleedje en witte voor het lingeriesetje op zich om je mannetje te verrassen.Als je een vrouw in lingerieset ziet, vind ik toch dat alles op elkaar moet afgestemd zijn en ook de kleur.Groetjes!
ik heb dit aan mijn toekomstige gevraagd wat hij wilde...Hij wilde een witte band, welke kleur dat de kous had deed er niet toe. Dus ben ik voor ivoor gegaan. Niet echt wit, en ook geen huidskleur. Ik vind ze in iedergeval mooi.Ik raad aan vraag het eens aan je toekomstige man...