Terug naar overzicht
Hallo,Ik vind dat je zoiets gerust mag vragen en dat andere mensen voor jouw mening als bruid respect moeten hebben. Trouwens, wit is sowieso not done op een bruiloft, dat moet elke mens met gezond verstand toch weten dat wit gereserveerd is voor de bruid. Uit ervaring weet ik ondertussen dat het niet zo evident is om zo'n dingen van mensen te vragen. Verwacht je dan ook maar aan een paar negatieve reacties. Mijn gevolg was ook niet even happy met mijn dresscode. Maar toch moet je het proberen, het is jouw dag hé en zo heb je er maar eentje!Succes.Groetjes,An
Ik zou het zeker vragen, ook al verwacht je dat erop wordt gereageerd.Het is inderdaad jouw dag !En het lijkt mij inderdaad dat wit sowieso voor de bruid is en het not done is voor anderen om in het wit te komen; maar het kan nooit kwaad om sommigen daar eens uitdrukkelijk aan te herinneren :-)Veel succes,Joke
hou er rekening mee dat als je een dresscode op wil leggen dat je er voor moet betalen. Ik zou het niet apreciëren als iemand me zou verplichten om iets bepaald (niet) aan te doen en er zelf voor moet betalen. niet iedereen gaat nieuwe kleren kopen voor een huwelijk en ik zou niet weten wat er mis is mee zwart... ik draag bijna altijd zwart omdat je dat slanker maakt dus als het geen zwart zou mogen zijn zou ik heel donker blauw of bruin dragen en ik denk niet dat dat veel fleuriger is.probeer je in de andere hun plaats te zetten en na te denken of je dit mag eisen van hen.
Ik ben het er niet mee eens dat je, als je een dresscode oplegt, je er ook zelf voor moet betalen...Als je enkel zegt geen wit of zwart, en voor de rest maakt het niet uit (broek, lang, kort,...) lijken er mij nog mogelijkheden genoeg te zijn opdat iedereen iets naar haar keuze kan dragen zonder daarvoor iets te moeten kopen dat ze niet kunnen afdragen. Als jij niet graag zwart ziet in november, zou ik dit zeker laten weten.Veel succes !