Terug naar overzicht
Heykes,Wij huwen op vrijdag 13 juni 2008, met koets en voor de Kerk. Wij moeten een 244 euro betalen voor de kerk en mijn 4 span met witte koets kost me 550 euro. Ik wil je wel de gegevens doorgeven anders hoor voor welke streek is het??De gegevens van jullie priester zal je wel vinden op het internet als je de naam van de kerk ingeeft en de gemeente. Succes met je zoektocht.Groetjes Nathalie
@ nathalie, ik trouw in Beveren-Waas ;)
de paarden met koets komen van Zulte (tegen kruishoutem)kga hun gegevens eens gaan zoekenTot seffens groetjesNathalie
Heykes,Vind het niet direct terug op de pc.Zal morgen nog eens kijken en hier komen neerpennen.GroetjesNathalie
wij trouwen op 18 juli met een witte koets met 2 friezen ervoor. Het is dezelfde koets die ook al te zien was in "de trouw die ik wou", "Debby & Nancy", en "de Kattenprins" van K3. Wij huren dus bij Eddy Delissen in Kontich, hij komt over heel België. Zijn website is www.koetsbedrijf.be . En ik kan U verzekeren, alles wordt tot in de puntjes verzorgd, want Dhr. Delissen is een echt 'pietje precies'. Veel succes,Lily
Heykes,Ik was het niet vergeten hoor maar ik sta nog met 9 dagen op de teller en ben gestresst. Ik vond de gegevens niet meer ale op de overeenkomst stonden wel gegevens maar de site niet. De mensen zijn juist langsgeweest voor de laatste besprekingen. En ik heb de site gevraagd. het is www.huwelijken.com en ik betaal 550 Euro.Sorry voor mijn laattijdigheid.Succes En als je ze daar neemt doe ze de groeten van mij.GroetjesNathalie13/06/08