Terug naar overzicht
Hoi! Ik heb er al vele jaren geleden een communiefeest meegemaakt en dat was toen heel goed! Wij hebben zelf ook geinformeerd naar deze zaal maar die was al volgeboekt voor onze datum.Groetjes!Lieve 28/06/08
hallo,zou je eventueel als je de offerte aangekregen hebt die willen doorsturen naar mij? Zijn ook in die omgeving op zoek, maar omdat het bij ons nog in de redelijk verre toekomst ligt, durf ik nog niet zo goed naar de feestzalen zelf gaan...Alvast bedanktevyvangenechten@hotmail.com
Hallo , Hebben jullie uiteindelijk gekozen voor de kasteelhoeve in booischot? Bij ons is deze zaal ook zeker onze voorkeur...Misschien kan jij ons ondertussen meer info geven?Als je wil mag je mij mailen Jeffrey_Dorien@hotmail.comBedankt , Dorien
Hey !zou je eventueel als je de offerte aangekregen hebt die willen doorsturen naar mij? Zijn ook in die omgeving op zoek naar een leuke locatie ! ;-)Alvast bedankt en groetjes,Saskia
hoi iedereen,Wij zijn vorige week ook in de kasteelhoeve geweest. Mijn enige twijfelpunt was een beetje de inrichting van de zaal. Heeft er iemand foto's van zijn huwelijksfeest en de inrichting van zaal??? Zodat ik eventueel het grotere plaatje kan zien?Dank je wel,Kristienkris10vdp@hotmail.com
Hej Annelies,Ook wij zijn geïnteresseerd in deze zaal. Zou je het zien zitten om de offerte ook naar ons door te sturen (ib.trouw@gmail.com)? Alvast bedankt hé!!