Terug naar overzicht
Hey Lieke,Wij hebben gisteren de 100 dagen bereikt wij trouwen 1 dag je vroeger dan jullierWij trouwen in Bruggen en geven daarna een feest in KortemarkIk zie het helemaal zitten.De voorbereidingen vlotten goedEN hoe zit het bij jullie?groetjes Eline05/09/2008
Hey Lieke,Wij hebben nog 106 dagen tegaan. Bij ons vlot alles ook goed. We hebben niet meer zoveel werk gelukkig. Ik zie er al echt naar uit.Wij trouwen in Lier en daar wordt ook het feest gegeven.Groetjes!!Kimberley12/09/2008
Bij ons staat de teller op 113, 19 september dus. We trouwen in Koksijde mr het feest gaat door in Westouter. De voorbereidingen verlopen heel vlot, de belangrijkste dingen zijn in orde, tzijn nu vooral nog details. tZal wel beginnen vlug gaan vanaf nu denk ik. Volgende week trekken we er nog 6daagjes op uit en daarna begint voor ons een super-druk seizoen aan de kust (we werken er beiden in het nachtleven), veel tijd om aan de trouw te denken zal er dus niet zijn. kBegin er wel heeeeel erg naar uit te kijken. We zijn al sinds september '07 bezig met de voorbereidingen dus nu mag het echt wel beginnen komen.We houden elkaar wel op de hoogte hé.Groetjes
Hoi,bij ons staan er ook 100 dagen op de teller, vind dat het toch een beetje spannend wordt nu. Wij trouwen in wommelgem en het feest is in Brecht. Alles is zo goed als geregeld alleen de bloemen nog.groetjesMiranda
Als ik jouw berichtje niet had gezien, wist ik niet eens dat er nog maar 100 dagen op de teller staan. :-)Wij trouwen in Zwevegem, en het feest gaat door te Wevelgem.We hebben zaterdag onze uitnodigingen gekozen, en moeten nu nog kijken voor onze schoenen, de bloemen, ons misboekje laten goedkeuren, menu & tafelverdeling, ... Nog werk genoeg dus :-)Groetjes!Griet
Hallo,Voor ons ook nog 100 dagen te gaan.Wij trouwen in Werken(Kortemark) en het feest gaat door in Klerken. Wij moeten nog kijken voor de ringen en voor de bloemen en menu. Maar voor de rest is alles in orde.Groetjes Sofie 06/09/08
bij ons vandaag nog 99 dage, ook op 6 sept. wij trouwen in Lint en voor de kerk in kontich kazerne! ben eergisteren de uitnodigingen gaan ophalen (en er staan geen fouten in ☺ moet ze nu plooien en de kaartjes aanknopen (is met een lintje)etiketje ga ik vandaag drukken op het werk en vanavond ga ik naar een van de bruidsmeisjes om haar kleedje te passen dat ik zelf gemaakt heb.