Terug naar overzicht
Proficiat hé! Ik had heel graag een kopie van de misviering gekregen! Groetjes, Kristienkristienvanduyse@hotmail.com16/08/2008
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!Ik had ook graag jullie misboekje eens ingekeken. Ik ben volop bezig met onze viering maar een voorbeeldje kan altijd van pas komen.Alvast merci!koekedoos20@hotmail.com
HalloEen misboekje komt altijd van pas he!!Kan je het doormailen?katleen.schippers@telenet.beGroetjes en proficiat he!!Katleen
halloproficiat met jullie huwelijk!!!wij trouwen binnen 22 dagen in maelstede,rapsodie(we houden het wat klein).mvg vanessa
Kun je het misboekje doormailen aub naar sofiedv79@hotmail.com
Proficiat met jullie huwelijk!!! Voor ons is het nog een paar maandjes wachten... wij trouwen op 20 september. Wij zijn volop bezig met ons misboekje dus een voorbeeld zou goed van pas komen!! Zou je het kunnen doormailen naar goele_kippers@hotmail.com?BedanktGroetjes
Dag saskia,Jouw misboekje zou zeker van pas komen. Zou je het kunnen mailen naar: nele.aendekerk@hotmail.com?Alvast bedanktMvgNele10&11 okt 08
Hallo Saskia,proficiat met jullie huwelijk. Wij trouwen eind dit jaar en zo'n misboekje zouden we wel eens graag inkijken. Kan je dit aub doorsturen naar willems_wendy@hotmail.com?Bedankt