Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto s

29-5-2008 13:34:14
wij trouwen op 05/06/09
wij kennen iemand die al een jaar fotografie aan het studeren is en die zou graag foto s trekken op onze trouw zouden we dit vertrouwen en enkel foto s door hem laten nemen of ook nog een professioneel iemand latn komen? of enkel die vriend van ons laten komen en dan iemand zoeken die kan filmen
iemand sugesties?

els
20-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 931

joke
12-7-2008
 Meld misbruik29-5-2008 13:46:25

Hallo Els,

Ik zou zeker nog iemand nemen die filmt. En vraag gewoon aan mensen die naar je feest komen (familie en beste vrienden) om ook hun toestel mee te brengen en ook wat te trekken. (in de kerk zou ik wel enkel filmen en dan de fotograaf laten doen, zodat niet iedereen rond loopt om te trekken).
Wij gaan dat ook zo doen want wij hebben ook iemand die dat zo meer als hobby doet. Maar dus volledig op hem rekenen, zou ik niet riskeren. Je kan die dag niet overdoen, hé!

Grts en succes ermee!
Joke

Nele
9-5-2009
 Meld misbruik31-5-2008 17:04:45

Veel hang af van het belang dat je hecht aan foto's. Iemand schreef op een forum dat ze uiteindelijk beslisten toch een groot budget te besteden aan de fotograaf (1500 euro) aangezien je al zoveel geld uitgeeft aan jouw trouwdag en één van de enige tastbare dingen die je overhoudt is toch wel een album, (of film).

Ik zou het toch zwaar overwegen om een prof in te zetten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...