Nu Online
Momenteel zijn er 789 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zanger/zangeres voor de huwelijksmis

29-5-2008 17:40:42
Hallo,

We zijn op zoek naar een zanger/zangeres voor de huwelijksmis (eventueel regio Leuven). Iemand ideeën?

Bedankt

Nicolas
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1266

joke
12-7-2008
 Meld misbruik29-5-2008 17:46:08

Hallo Nicolas,

Een kennis van ons gaat in onze huwelijksmis zingen, samen met nog 2 andere personen. Ze doen zowat alles; piano, viool, orgel,zang,...
Het is een laatstejaarsstudent aan het Lemmensinstituut en hij zit momenteel nog op kot in Leuven.
Zijn mailadres is: vandevoort_mommeyer@hotmail.com Hij heet Wouter

Grts, Joke
12-07-08

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik2-6-2008 15:29:04

Bij ons komt Win Van Coren zingen (website www.winvancoren.be ). Die zingt fantastisch mooi, is een paar jaar terug 3e geworden in de sound-mix show, na Sara en Schatteman en Couvreur. Wel een iets klassiekere stijl, maar super mooi.
Tina
16/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...