Terug naar overzicht
Hallo,hier zijn wel meerdere meisjes die hierover twijfelen. Ik denk dat dat gewoon is omdat de sluier weer meer opkomt. Ik heb ook getwijfeld maar ben achteraf zoooo blij dat ik een sluier had. Dat is echt iets dat je enkel op je trouwdag kan dragen. Ik was ook wat bang voor de reactie van de mensen maar ik kreeg veel te horen dat mijn sluier mijn kleed af maakte. Ik had me voorgenomen hem eenmaal in de feestzaal af te nemen naar ik heb hem maar afgedaan toen we zondagmorgen rond half 7 na de feest thuiskwamen. Als je twijfeld en je het mooi vond bij je pas dan zou ik niet twijfelen en voor de sluier gaan. Als je foto's wil zien kan dat op onze website: www.henkenisabel.bruiloftsite.nl Ik wens je veel succes met je keuze maar volg je hart en dan kom je er wel uit.Groetjes,Isabel
hey,Ik ga ook een sluier dragen. Ik twijfel hier absoluut niet over, het is iets wat ik altijd al wilde. Ik draag ook een tiara. Dat was eerst wel twijfelen, maar het maakt het geheel af vind ik.Als jij het mooi vind moet je het doen. Ik ben het met Isabel eens, volg je hart.Groetjes!!Kimberley12/09/2008
Heyben blij dat ik niet de enige ben die twijfelt! Ik moet mijn kleed op 30 juni terug gaan passen (trouwen 8/8/08) en ze zeiden me dat ik dan nog kan beslissen om een sluier te dragen of niet... Heb ook al een tiara, en was idd beetje bang dat het té veel ging zijn, maar al langer hoe meer ben ik ervan overtuigd om een sluier te dragen. Droom al van trouwen zolang ik mij kan herinneren, en daar hoorde altijd een sluier bij... Dus vind ik ook dat dat op de grote dag er ook bijhoord. Dus ik zou zeker niet twijfelen, temeer omdat je zegt dat het mooi was toen je hem ophad. Doen meid!!Groetjes dani
Bedankt voor jullie reactie!!Ik voel mij even terug rustiger;)
Hallo Vicky,IK zal ook een sluier dragen. Dit is iets dat ik al wilde van toen ik klein was, en inderdaad, je kan dit alleen maar op je huwelijk dragen! Ik vind een bruid met sluier pas echt af!GroetjesVeerle
Hier ook..Sluier en tiara. Heb lang getwijfeld maar uiteindelijk is het echt wel heel mooi..Gewoon doen waar je je goed bij voelt!Groetjes, Gitte
hey trouwen op 18 juli en zal ook een sluier en tiara dragen echte prinssessen zullen we zijn groetjes