Terug naar overzicht
Ik heb 'Voor haar' gekozen van Gene Thomas. Groetjes,Inge14/06/2008
mss super traditioneel maar wij nemen een bruidsmars, je kent dat wel 'daar komt de bruid ...'Wij komen wel op de amerikaanse manier binnen dus eerst de suite (gewoon rustige muziek de kosteres zal zelf kiezen) en dan pas ik met mijn papa.groetjes
Hey,Allegria van Cirque du Soleil wordt ook geregeld als intredelied genomen. Is wel mooi.Comptine d'un autre été van Yann Tiersen vind ik persoonlijk ook een heel mooi nummer als intredelied... Heel rustig en musicaal heel mooi.Succes nog met de zoektocht!
wij kiezen waarschijnlijk voor I'm ready van bryan adams Vele groetjes Sofie 12/07/2008
Hallo,wij kiezen voor She van Elvis Costello.Groetjes,Sanne 08/08/08
Hey,Wij hebben gekozen voor 'Wishing and hoping' van Dusty Springfield.Groeten,Griet02/08/2008
wij kiezen voor de kelly familie met het liedje i will be your bride12/07/08
Bij ons is het: When you love someone van Bryan Adams.Groetjes en succes met het kiezen!
wij nemen "j'y suis jamais allé" van yann tiersen. (vind dit persoonlijk wat vrolijker dan comptine...)groetjes,
Voro Christel:I will be your pride is een prachtig nummer... prachtige melodie, maar er is ook een tekst natuurlijk... en hier gaat het er over dat de man naar het front wordt gestuurd... dus misschien toch niet zo ideaal... enfin 't is maar een bedenking...GroetjesG&A26/07/08
Het moest dus zijn...Voor Christel:I will be your bride...
Wij hadden een liedje uit de filmmuziek van Amélie Poulain...groetjes
Wij hebben gekozen voor Love is all around van Wet Wet Wet.GroetjesEls 26/07/2008