Nu Online
Momenteel zijn er 521 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geluk.com

30-5-2008 11:56:47
Hallo bruidjes,

Wij hebben 4 weken geleden onze bedankjes voor het avondfeest besteld op de website van geluk.com. We hebben het onmiddellijk betaald en ze zouden deze week geleverd worden. Maar we hebben nog niks gekregen. Zijn er nog mensen die hun bedankjes hier besteld hebben, en wat is jullie ervaring hier mee? Ik heb reeds een mail gesturrd naar hen voor informatie wanneer we de bestelling kunnen verwachten maar nog geen reactie. Ik krijg nu natuurlijk wel stress. Of panikeer ik een beetje te vlug?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Tina xx
28/6

Tina
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 987

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik30-5-2008 12:06:00

Ik heb daar huwelijksboeken besteld en ongeveer 6 weken later gekregen :-)
Geen paniek... 't zal wel komen..

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik30-5-2008 12:37:34

Wij moesten uiteindelijk ook 1,5 week nog wachten op onze bestelling, was ook even paniek want we hebben ze dus pas van vorige week en het komt toch korter.. maar voor de rest dik in orde.

Groetjes,
Inge
14/06/2008

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik30-5-2008 16:13:02

Bij vrienden van mij was alles in orde (zijn vorig jaar getrouwd) en ik heb zelf ook via die site besteld. Bij mij wordt het pas in augustus geleverd maar ik vertrouw er wel op.

Katleen

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik30-5-2008 19:34:13

Wij moesten ook even wachten maar het kwam uiteindelijk in perfecte staat toe. Ze zijn niet zooooo stipt maar wel een dikke aanrader aangaande de produkten!
Even wachten nog dus...
Lien, 104 dagen getrouwd :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...