Terug naar overzicht
Hoi Evy,Mijn toekomstig ventje is Belgisch kampioen Cocktailbartending. Op zich is een cocktailbar huren geen probleem. Je moet echter wel kwaliteit nemen, ervaren barmannen dus die iets van cocktails en flairbartending kennen.Verder moet je rekening houden met je zaal: Kan er achter die bar gewerkt worden?Moet er een aparte bar voorzien worden (door cocktailcatering). Hoe zit het met de drank? Wordt die door de cocktailcatering voorzien of door de feestzaal of door jullie zelf?Mocht je verdere vragen hebben en geïnteresseerd zijn kan ik je altijd verder raad geven en je met betrouwbare bedrijven in contact brengen.Je kan me mailen op amber_embrecht@skynet.begroetjes,www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
@julien,beste julien,De stelling van 1 barman op 20 gasten gaat volgens mij niet op. Mijn verloofde werkt op 1 service gem. 250 cocktails, dit op een 20 min. tijd. Je kan dan best kiezen voor eenvoudige cocktails (geen mojito's of caipirhinias). Op een avondfeest drinkt niet iedereen cocktails, en worden ze ook niet allemaal tegelijk besteld. Behalve dan de welkomstcocktail. Dus je kan best verder met max. 2 barmannen die hun vak kennen.De prijzen verschillen sterk, maar het hoeft zeker niet de pan uit te swingen. De cocktails worden bij deze bedrijven niet per stuk gerekend. Vaak brengen zij de nodige hoeveelheden drank zelf mee, waarbij jijzelf bepaalt hoeveel cocktails er geserveerd mogen worden, en OP=OP. Vergeet niet dat je bij enkele bedrijven ook het showelement erbij moet rekenen (flairbartending met of zonder vuurshow). Dat bepaalt ook voor een deel de prijs.Ik ben het WEL met je eens dat een cocktail een verraderlijk iets is. Je krijgt idd meer dronken mensen, en sneller ook. Daarvoor is het zeker oppassen geblazen!Ik wilde gewoon even reageren omdat wijzelf in dat wereldje zitten. Verder vind ik je raad zeker en vast het overwegen waard!groetjes,www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
@ julien:kan je me wat meer info geven over die fruitsapfonteintjes?groetjes, eva
hallo, wij hebben ook dit idee van cocktails daarom wou ik even vragen of jullie uiteindelijk iets gevonden hebben.laat het me dan even weten. dank u sylvia-piessens@hotmail.com