Terug naar overzicht
hey!!!Om ideetjes op te doen kan je eens gaan spieken in boeken van drukkers, maar bv een foto van jullie samen verwerken is ook een heel leuk ding. Je kan best eerst uitmaken welke stijl je wil en dan gewoon verder bomen! Veel succes!!!Groetjes Laila
wij trouwen op 22 augustus, ben ook nog op zoek naar leuke ideetjes, heb er al één maar moet nog eens proberen, wil je hierover meer laat dan eventueel je mail adres achter
Hallo, Ik wilde aanvankelijk ook mijn uitnodigingen zelf maken. Ik ga dit nu toch maar niet doen (hebben over de 250 gasten).Ben nu wel een heel origineel idee aan het uitwerken, en dit ga ik laten drukken. GroetjesKaren
Hallo karenveel succes met jullie eigen ontwerp..; wijzijn nog steeds aan het zoeken.. vind het wel moeilijkKathy
Hey,wij trouwen ook op 18 september en waren ook van plan om zelf onze uitnodigingen te maken. Nu, we kennen iemand die vorig jaar voor hun eigen huwelijk de vergelijking van de prijzen maakte en die kwam tot deze conclusies:Je uitnodiging zelf maken komt alleen goedkoper uit dan een uit de drukkerij als je het zelf ook 'drukt' of print.Je kan altijd ook zelf een ontwerp maken en dat dan bij een drukker laten drukken , maar dat komt bijna nooit goedkoper uit.Wij hebben dan uiteindelijk gekozen voor een uitnodiging uit een van die boeken, we hopen dat die nog in voorraad is want het is een boek van vorig jaar.Hoe ver staan jullie ondertussen nog met de voorbereidingen?
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be