Terug naar overzicht
Een goed adres in jou omgeving weet ik jammer genoeg niet, maar ik zou het zeker laten doen. Ik ben ook een nagelbijter eerste klasse en ik laat regelmatig nu acrylnagels zetten. Ook voor mijn huwelijk ga ik dat laten doen. Ik laat ze één of twee dagen voor mijn huwelijk zetten, zodat ze 'pas nieuw' zijn :-) Ik geef je wel een tip: als je het niet gewend bent, neem ze dan niet te lang. Het is de eerste momenten wel raar om het op je nagels te zitten hebben, maar het went snel. Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Als je dit wil kan je daar nu al mee starten, je moet na 4 weken dan toch terug om deze te laten bijwerken. Ik heb ze nu al een jaar en eens je ze gewend bent kan je moeilijk zonder ik ben begonnen met tips dan na 4 weken bijgewerkt en daarna altijd op mijn eigen nagels een gellaag .
halloik heb ook gelnagels en ga naar image nails in kuurne. ik ben ook een grote nagelbijter.mvg
HoiBlij hier te horen dat ik niet de enige nagelbijter ben. ;-)Ik vond het ook nogal beschamend voor de foto's op je trouwdag. Daarom ben ik langsgeweest bij Beauty Nails Center in de Korte Steenstraat in Kortrijk.Een collega van mij heeft ook gelnagels en zij heeft me die plaats aangeraden.Wij trouwen op 23 augustus en ik heb mijn eerste afspraak op 11 juni.Die dame raadde me aan om er nu al mee te beginnen omdat mijn eigen nagels tegen dan misschien al genoeg zullen meegegroeid zijn zodat ik de dag zelf geen gelnagels nodig heb. De kostprijs is 71 euro voor de eerste keer en daarna telkens 45 euro.Veel succes.GroetjesStephanie