Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liefde is...

30-5-2008 22:13:34
Hoi medebruidjes

Wij zouden op ons huwelijk iets willen doen met de prentjes van Liefde is ...
Zou iemand mij zulke prenten kunnen bezorgen?

Alvast bedankt
Groetjes
Eveline

peter.joosen2@telenet.be

eveline
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 381

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik30-5-2008 22:18:51

Hey eveline,ik heb dit hier nog es weten passeren,toen werd aangeraden om een kalender van "liefde is" te kopen,en die prenten in te scannen.
De prentjes die op het net vind zijn nogal klein en nie meer mooi als je ze vergroot.

Succe sarah

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik31-5-2008 23:31:30

Hoi,

Ik heb de prentjes van het net gehaald. Ik heb ze zonder problemen kunnen vergroten tot het gewone foto formaat (10 X 15 of zoiet) ik heb ze op kalkpapier gedrukt en ik een kaart dan gestopt en ze komen op onze tafels te staan.

Groetjes
Nathalie
13/06/08

nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik1-6-2008 16:18:38

hallo,
mijn dj is ook heel handig en gaat een houten bord maken van 1 m hoog met het koppeltje en onze namen op!

ANN
31-5-2008
 Meld misbruik1-6-2008 22:04:31

Wij hadden kaartjes van Me To You daarop hebben we de namen getypt en achterop het prentje een vlag van verschillende landen geplakt. Als de mensen aan tafel gingen zitten speelde de DJ het volkslied van dit land

Vele groetjes Ann,deze zaterdag getrouwd en alles was in één woord fantastisch!!!!!!

Patricia

Meld misbruik2-6-2008 13:48:39

Sarah

Zo heb ik het gedaan, de scheurkalender.
Ik ga de prentjes inscannen, zodat ik kaartjes kan maken met de namen en het prentje van de tafel waaraan ze zullen zitten.

Groetjes
Patricia

Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik9-6-2008 15:35:35

Hé Evenline,

Ik heb er ongeveer 25 afgehaald van het net voor ons feest 3 weken geleden!

Ik ben ondertussen miss al te laat, maar toch wou ik je nog een leuk ideetje bezorgen..

Ikheb via google .. gewoon liefde is .. opgezocht en heel simpel alles opgeslagen, dan via powerpoint de foutjes en handtekeningen er afgehaald en naar A4 formaat gezet..
Bovendien had ik ook via dit forum een feestreglement samengesteld!
ik had an vooraan op A4 'Liefde is ...' en achteraan op A4 het feestreglement samen geplastificieerd en afgewerkt met een leuk lintje!
Voor het avondfeest stonden deze dan tegen een fles wijn op tafel ..
De gasten melden hun aan bij binnen komen en kregen een liefde is-prentje in het klein te zien en moesten dit dan gaan zoeken!

Leuk alternatief als je veel genodigden hebt en neemt geen tijd in beslag!
Bij ons zijn ze tijdens de welkomsdrank al naar hun tafel gaan kijken, zodat iedereen vlak voor het buffet snel gezeten was!

Ik hoop dat je hier iets mee aan kan!

Ik kan ze U ook steeds doorsturen, hoor.
Stuur dan even een mailtje naar debelder-franssen@telenet.be en vermeld dan even dat het voor de prentjes is!

Groetjes,
Patsy
17/05/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...