Terug naar overzicht
Goeiedag je zou het feest kunnen openen met het ene en afsluiten met het andere.Groeten www.klimaxsmusic.be
Hallo,ik weet niet wat voor dans je van plan bent om te dansen, maar bij ons is Never Tear Us Apart afgevallen omdat het een "moeilijk te volgen" ritme had.Misschien ook iets om rekening mee te houden?Groetjes,Karlowww.080808.tk
Hey Shirley!Alle drie mooie liedjes, maar ik zou niet gaan voor het liedje van Lenny Kravitz, dat gaat namelijk over een liefde die over is ... Niet echt toepasbaar op jullie dus :-)Ik zou dus voor het eerste gaan :-)Groetjes, Karen13/09/2008
Ik zie niks verkeerd in Mia van Gorki. Wij hebben dat ook overwogen, is gewoon steengoed nummer toch? Maar als je echt twijfelt vind ik het voorstel van Klimaxs een goed idee.
hoi,ikzelf vind het nummer van mia een beetje triestig ,het gaat immers over iemand die sterft maar voor de rest vind ik het een super nummer ik denk dat we vor shania twain zullen gaan dit is meer toepasselijker voor ons vind ik we zijn reeds 10 jaar voor de wet getroouwd en trouwen nu voor de kerk en geven het grote feest dat toen niet plaatshadallemaal heel erg bedankt voor jullie reactie'sshirley12/07/2008